ارسال به دیگران پرینت

یک مدرسه در خیابان جلال آل احمد آتش گرفت

در ساعت 17:55 در محدوده شرق به غرب جلال آل احمد قبل از آریا فر( منطقه 2 ) طبقه اول مدرسه ای فاقد دانش آموز دچار حریق می گردد .

یک مدرسه در خیابان جلال آل احمد آتش گرفت

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت : در ساعت 17:55 در محدوده شرق به غرب جلال آل احمد قبل از آریا فر( منطقه 2 ) طبقه اول مدرسه ای فاقد دانش آموز دچار حریق می گردد .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه  منطقه2 پلیس راهور  فاتب  در موقعیت حاضر می گردند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور  و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصی شده بود انجام دادند .

​او از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس ، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند

او گفت: پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد  و در این حادثه  خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

بهرام آبادی ادامه داد : عوامل آتش نشانی آتش به موقع در محل حاضر بودند و  مشغول  اطفاء  حریق گردیدند و افرادی که در ساختمان و پارکینگ بودند را از موقعیت خارج کردند .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه