ارسال به دیگران پرینت

مدارس می‌توانند به بهترین جا برای انتقال کرونا تبدیل شوند

دکتر مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: امیدواریم بعد از مسافرت هایی که اخیرا انجام شده و اینکه برخی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، شاهد شدت یافتن مجدد بیماری نباشیم؛ چرا که دو هفته دیگر نتیجه عدم رعایت ها مشخص می شود.

مدارس می‌توانند به بهترین جا برای انتقال کرونا تبدیل شوند

مدارس می‌توانند به بهترین جا برای انتقال کرونا تبدیل شوند / چه کسانی در اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا هستند؟

دکتر مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا:

امیدواریم بعد از مسافرت هایی که اخیرا انجام شده و اینکه برخی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، شاهد شدت یافتن مجدد بیماری نباشیم؛ چرا که دو هفته دیگر نتیجه عدم رعایت ها مشخص می شود.

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا اواخر شهریور و اوایل مهر ماه است تا مصونیت در بدن فرد ایجاد شود و ایمنی واکسن در بدن تا اوایل بهار باقی بماند.

بیماران و افراد پرخطر در اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا هستند که این افراد شامل سنین بالای ۶۵ سال، مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی مزمن، افرادی که بیماری زمینه ای یا نقض ایمنی دارند، افرادی که داروهای شیمی درمانی مصرف می کنند، زنان باردار، افراد مبتلا به چاقی و کادر درمان که حتما واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.

مدارس می توانند به بهترین جا برای انتقال کرونا تبدیل می شوند. معلمان و دانش آموزان حتما باید از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

 

منبع : چندثانیه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه