ارسال به دیگران پرینت

حضور کروبی در منزل قدرت الله علیخانی

اسماعیل دوستی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار با مهدی کروبی گفت: پنجم ماه محرم در منزل آقای کروبی روضه بود که بنده به همراه آقای عباسی فرد در این مراسم شرکت کردم و در یک فضای معنوی در خدمت ایشان بودیم.

حضور کروبی در منزل قدرت الله علیخانی

وب سایت مدارا نوشت: اسماعیل دوستی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار با مهدی کروبی گفت: پنجم ماه محرم در منزل آقای کروبی روضه بود که بنده به همراه آقای عباسی فرد در این مراسم شرکت کردم و در یک فضای معنوی در خدمت ایشان بودیم.

برخی رسانه‌ها به نقل از وب سایت جمهوریت خبر دادند: مهدی کروبی شب گذشته در منزل حجت الاسلام شیخ قدرت الله علیخانی حضور یافت و با برخی چهره‌ها دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که آیت الله موسوی بجنوردی و حضرات آقایان امام جمارانی ، آشتیانی ، رحمانی و عباسی فر و همچنین اسماعیل دوستی، سید عباس موسوی و حسین کروبی حضور داشتند، زهیر سازگار از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز به مناسبت ایام شهادت حضرت زین العابدین علیه السلام مرثیه سرایی کرد.

در این دیدار ها موضوع خاصی بحث نشد اما حضور در انتخابات همیشه و در همه جلسات مورد تاکید ایشان است و در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه