ارسال به دیگران پرینت

آگوئرو هواداران سیتی را از جذب مسی مطمئن کرد

اقدام اخیر سرخیو آگوئرو در اینستاگرام باعث اطمینان هواداران سیتی از جذب لیونل مسی شده است.

آگوئرو هواداران سیتی را از جذب مسی مطمئن کرد

بعد از درخواست جدایی لیونل مسی از بارسلونا، از منچسترسیتی به عنوان مقصد محتمل بعدی فوق ستاره آرژانتینی یاد می شود چرا که پپ گواردیولا سرمربی سابق مسی نیز در این تیم حضور دارد.

سرخیو آگوئرو که در تیم ملی آرژانتین نیز با لیونل مسی هم بازی است اخیرا اسم اینستاگرام خود را از " kunaguero۱۰" به "kunaguero" تغییر داد و به نظر می رسد او از همین الان شماره ۱۰ را برای هموطن ۳۳ ساله خود کنار گذاشته است.

خیلی از هواداران منچسترسیتی در شبکه های اجتماعی این اقدام سرخیو آگوئرو را به منزله اطمینان باشگاه سیتی از جذب لیونل مسی دانستند. باشگاه انگلیسی حاضر است رکورد نقل و انتقالاتی خود را برای خرید لیونل مسی بشکند و این بازیکن را به خدمت بگیرد. اتفاقی که ممکن است باعث شود گابریل ژسوس به عنوان بخشی از قرارداد مسی با منچسترسیتی راهی بارسلونا شود.

عملکرد ضعیف بارسلونا در این فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان و شکست ۸ بر ۲ از بایرن مونیخ، فوق ستاره آرژانتینی را مجاب کرده است که برای اولین بار به دنبال رفتن از بارسلونا باشد و تیم خود را تغییر دهد. اتفاقی که برای کریستیانو رونالدو نیز رخ داد و این بازیکن بعد از چند سال حضور در رئال مادرید این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

 

منبع : ایسنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • آرمان ارسالی در

      مسی عزیز هرجا بری من هم طرفدار اون تیم میشم ❣️

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه