ارسال به دیگران پرینت

دولت مسئول به هم ریختگی بازار سرمایه است

در این شرایط بازار بورس و فراز و فرودهای ایجاد شده، بیشترین ضرر را مردم و سرمایه گذاران خرد می کنند و به طور قطع حقوقی های بازار که با مکانیزم این بازار کاملا آشنا می باشند، بیشترین سود را خواهند برد.

دولت مسئول به هم ریختگی بازار سرمایه است

دکتر جعفر قادری نماینده مجلس با اشاره به روند نزولی بازار سرمایه در روزهای اخیر، در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت:در این شرایط بازار بورس و فراز و فرودهای ایجاد شده، بیشترین ضرر را مردم و سرمایه گذاران خرد می کنند و به طور قطع حقوقی های بازار که با مکانیزم این بازار کاملا آشنا می باشند، بیشترین سود را خواهند برد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بی برنامگی دولت و مسئولان اقتصادی باعث شد در چند ماه اخیر در برخی سهام ها حباب شکل بگیرد و شکی نیست که دولت در این وضعیت جدیدی که در چند روز اخیر در بازار سرمایه ایجاد شده مقصر است.

این استاد اقتصاد دانشگاه گفت: البته مردم و سرمایه گذاران بورس نیز به این نکته توجه کنند که باید به بازار سرمایه نگاه میان مدت و بلند مدت داشت و با علم و اشراف کامل و آگاهی لازم وارد این بازار شد.

وی در ادامه به مصوبه اخیر مجلس در خصوص بازار سرمایه اشاره کرد و بیان داشت: اخیرا در مجلس، افزایش سرمایه شرکت های بورسی به تصویب نمایندگان رسید و این موضوع می تواند حجم قابل توجهی از سرمایه را وارد بورس کند.

وی اظهار داشت:بی تدبیری دولت، عامل به هم ریختگی و آشفتگی این روزهای بازار سرمایه است و اینگونه رفتار کردن دولت، باعث بی اعتمادی مردم به بورس و خروج سرمایه ها از این بازار می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه