ارسال به دیگران پرینت

ترس فرمانده آمریکایی از ایران

فرمانده آمریکایی با اشاره به مانورهای نظامی ایران گفت: نیروهای ائتلاف به خصوص بعد از اقدام ایرانی های و تعدی به یک نفتکش، تحرکات ایران در خلیج(فارس) را از نزدیک رصد می کنند.

ترس فرمانده آمریکایی از ایران

 

جیمز مالوی، فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط گفت: تمام رزمایش های ایران را با دقت کامل رصد می کنیم.

بنابر این گزارش مدت ماموریت جیمز مالوی به پایان رسیده است و قرار است ساموئل بابارو جایگزین او شود. جیمز مالوی اخیرا برای خداحافظی دیداری با حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در قصر الصافریه و خلیفه بن احمد آل خلیفه، فرمانده کل نیروی مسلح بحرین داشته است.

فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا با اشاره به سخنان سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از اظهارات مسئولان ایرانی بعد از این رزمایش ها مطلع هستیم.

این فرمانده آمریکایی با اشاره به تمرین های نظامی جمهوری اسلامی ایران و حمله فرضی به ناو هواپیمابر امریکایی تصریح کرد: آن ها این تمارین را انجام می دهند تا قدرت خود را آزمایش کنند و تلاش می کنند که پیامی به ملت خود برسانند و چه بسا برای ترساندن کشورهای منطقه باشد.

به گفته ی جیمز مالوی، ما می دانیم که ایران اظهارات تهدید آمیزی داشته است، ما آمادگی و هوشیاری خود را بالا برده ایم و گذرگاه های آبی و تمام کشتی های تجاری را رصد می کنیم زیرا نمی دانیم که ایران چه زمانی اقدام تحریک انجام می دهد.

مالوی یادآورشد: آمریکا رویکرد خود مبنی بر استفاده از قدرت را تغییر نداده است زیرا ایرانی ها بی پروا هستند و نمی توان آن ها را پیش بینی کرد بنابراین ما و شرکایمان باید همیشه آماده باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خب اینکه معنی ترس نمیده.بعضیها احتیاج به مراقبت دارند. ضمنا چرا شما دوست دارید همه رو بترسونید. آه یادم رفت سیاست شما فقط ترسوندنه

    • ناشناس ارسالی در

      کجاش از ترس نوشته ک من ندیدم!!!!!

    • علی ارسالی در

      خیلی ترسیده منم دیدم مردمو حالو تصور نکن

    • حسن ص ارسالی در

      ما هم می ترسیم ، از اینکه سرنوشتی مشابه مسافرین هواپیمای اکراینی گرفتار شویم

    • علی ارسالی در

      هواپیمای اوکراین خطای انسانی بود متاسفم که بعضی ایرانی ها هم به توان برتر نظامی ایران حسادت می ورزند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه