ارسال به دیگران پرینت

با اعلام رسمی سایت imdb: لیلا حاتمی در فیلم تازه ترنس مالیک/ قدمی بزرگ برای ستاره سینمای ایران

در حالی که در چند روز اخیر، اخباری درباره بازی لیلا حاتمی در پروژه سینمایی جدید «ترنس مالیک» کارگردان صاحب سبک سینمای جهان منتشر شده بود اما این خبر در هیچ یک از سایت های رسمی تائید نشده تا امروز بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلمها حضور این بازیگر ایرانی در نقش مریم مجدلیه (از پیروان حضرت عیسی مسیح) را در این فیلم تائید کرد.

با اعلام رسمی سایت imdb: لیلا حاتمی در فیلم تازه ترنس مالیک/ قدمی بزرگ برای ستاره سینمای ایران

وب سایت IMDB نام لیلا حاتمی را به فهرست بازیگران فیلم «آخرین سیاره»، جدیدترین ساخته «ترنس مالیک» کارگردان مطرح آمریکایی اضافه کرد.

 در حالی که در چند روز اخیر، اخباری درباره بازی لیلا حاتمی در پروژه سینمایی جدید «ترنس مالیک» کارگردان صاحب سبک سینمای جهان منتشر شده بود اما این خبر در هیچ یک از سایت های رسمی تائید نشده تا امروز بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلمها (IMDb) حضور این بازیگر ایرانی در نقش مریم مجدلیه (از پیروان حضرت عیسی مسیح) را در این فیلم تائید کرد.

در فیلم «آخرین سیاره» که روایتگر جند اپیزود مختلف در زندگی حضرت مسیح (ع) است مجموعه ای از بازیگران نامدار و نوظهور در کنار هم مقابل دوربین رفته اند.

«گیزا رورینگ» بازیگر مجارستانی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «پسر سائول» بازی کرده بود در نقش حضرت عیسی، «ماتیاس اسخونارتس» بازیگر بلژیکی در نقش پیتر، «توفیق برهوم» بازیگر فلسطینی الاصل و لیلا حاتمی در نقش مرمی مجدلیه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی در کنار «مارک رایلنس» و «بن کینگزلی» دو بازیگر انگلیسی برنده اسکار هستند. «مایک رایلنس» در این فیلم در نقش شیطان بازی کرده است.

در فیلم «مصائب مسیح» ساخته «مل گبیسون» در سال 2004 «مونیکا بلوچی» بازیگر ایتالیایی در نقش مریم مجدلیه از یاران حضرت مسیح (ع) بازی کرده بود، نقشی که لیلا حاتمی در فیلم «آخرین سیاره» تکرار خواهد کرد.

این فیلم سینمایی هم اکنون در مرحله پساتولید قرار دارد و «ترنس مالیک» ظاهرا این فیلم را در سکوت خبری در جزیره آنتسیو ایتالیا و کشور ایسلند مقابل دوربین برده است.

فیلم «آخرین سیاه» دهمین ساخته بلند سینمایی «ترنس مالیک» پس از فیلم های «زمین‌های لم یزرع» (۱۹۷۳)، «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «خط باریک سرخ» (۱۹۹۸)، «دنیای جدید» (۲۰۰۵)، «درخت زندگی» (۲۰۱۱)، «به سوی شگفتی» (۲۰۱۲)، «شوالیه جام‌ها» (۲۰۱۵)، «ترانه به ترانه» (۲۰۱۷) و «یک زندگی پنهان» (۲۰۱8) است.

«ترنس مالیک» با فیلم «خط باریک سرخ» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین را از آن خود کرد و با فیلم «درخت زندگی» نیز جایزه نخل طلایی جشنواره کن را کسب کرده است. او پیش از آن نیز با فیلم «روزهای بهشت» برنده جایزه بهترین کارگردانی کن شده بود.

 

 

منبع : انتخاب

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه