ارسال به دیگران پرینت

هشدار یکی از نمایندگان مجلس درباره پروژه نفوذ

یک نماینده مجلس گفت: در بعد نرم‌افزاری نفوذ بدون اینکه فرد خود بداند تحت نفوذ جایی است مثلا تحت نفوذ آمریکاست بدون اینکه متوجه شود.

هشدار یکی از نمایندگان مجلس درباره پروژه نفوذ

حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب در جمع دانشجویان بسیجی استان همدان با بیان اینکه توفیقی حاصل شده که در جمع دانشجویان و بسیجیان باشم گفت: هر دو واژه «بسیج» و «دانشجو» از واژه‌های پرمعنا و مقدس و در کشور از سرمایه بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما در یک موق گاهی نفوذ به این معناست که کسی را به جایی می‌فرستند تا به عنوان نفوذی خبرهایی بیاورد و برنامه‌ریزی‌هایی انجام دهد که این از نوع ضمخت و سخت‌افزاری است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه موضوع استشراق یعنی «نگاه غرب به شرق» از هزاران سال قبل آغاز شده است گفت: طبق آن غربی‌ها در زمینه‌های مختلف نسبت به موضوعات شرقی‌ها بررسی و تحقیق می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه همه بررسی‌های غربی‌ها در مجموع به این سمت است که چگونه می‌توانند شرق را در اختیار خود داشته باشند و استثمار و استشراق کنند تصریح کرد: ضعیف‌ترین نوع استشراقی که به کار می‌برند نفوذ است و ضعیف‌ترین نفوذ این است که فرد خود نمی‌داند تحت نفوذ است.

وی ادامه داد: ممکن است این فرد تصور کند انسان مقیدی است اما اقداماتی که انجام می‌دهد که به نفع دشمن تمام می‌شود و این موضوع بشدت خطرناک است.

حاجی بابایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر «بصیرت» تصریح کرد: بصیرت بدان معناست که انسان بفهمد کجا باید حرف بزند، کجا سکوت کند، کجا حمله کند،کجا حمله نکند، کجا  ورود کند، کجا ورود نکند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال زدن تمام نیروهای انقلاب است تا کسی باقی نماند و دست کشور را خالی کند بیان کرد: بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری، نقد و بی‌انصافی فرق بسیاری است که افراد مطالبه‌گر باید به این مباحث توجه کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: ضعیف‌ترین نفوذ این است که خود فرد نمی‌داند نفوذی است و حتی خائن و خیانتکار هم نیست که بداند کشورش را به نفع آمریکا نابود می‌کند و خیلی هم تعصب دارد اما نوع کارش به نحوی است که برای این کشور کار می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه در نشانه‌گیری‌ها باید دقت کرد تا اشتباه به جایی نزنیم گفت: تمام توان دشمن به کار گرفته می‌شود که دوستان انقلاب و نظام، اشتباهی و به خودی‌ها بزنند که باید حواسمان جمع باشد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانشجویان چهره‌های منور کشور هستند؛ به ویژه اینکه مزین به عنوان بسیجی نیز باشند افزود: اگر چند انسان مومن، صبور، مقاوم، انقلابی و متدین داشته باشیم می‌توانند بر ده‌ها نفر غلبه کنند پس باید خود را به این ویژگی‌ها تجهیز کنیم.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه