ارسال به دیگران پرینت

تعرفه خاص اینترنت «شاد» برای همه دانش آموزان است؟

سید ابوالحسن فیروزآبادی در نشست بررسی آخرین وضعیت سامانه «شاد» عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های مربوطه ترافیک مناسب برای شبکه «شاد» در سال تحصیلی جدید و شرایط ویژه تعرفه‌ای برای کاربران آن اختصاص خواهد یافت.

تعرفه خاص اینترنت «شاد» برای همه دانش آموزان است؟

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اهمیت ساماندهی فضای آموزشی کشور در شرایط همه گیری ویروس کرونا عنوان کرد: باید شبکه آموزشی دانش آموزی در کشور روی سکوی (پلتفرم) مناسب با کارآمدی و امنیت بالا برای فعالیت دائمی و تداوم سیستم آموزشی ترکیبی ایجاد شود که البته این سکو جایگزین آموزش و پرورش نخواهد بود بلکه مدل نظام آموزشی تکمیلی در کشور است.

وی از تخصیص پهنای باند مناسب و ایجاد شرایط ویژه تعرفه مصرفی برای فعالیت دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در شبکه شاد (شبکه دانش آموزشی کشور) خبر داد و تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید آموزش ترکیبی (آموزش حضوری، مجازی، تلویزیون و بسته‌های آموزشی) در نظر گرفته شده است.

فیروزآبادی عنوان کرد: شرایط دسترسی یکسان برای دانش آموزان به همراه پیوست فرهنگی این شبکه ایجاد و روابط درون و برون نهاد آموزش و پرورش باید تنظیم شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان این که مدل کسب و کار تمامی شبکه‌های آموزشی کشور باید تبیین شود، ادامه داد: سامانه شبکه شاد که در حال حاضر در سیستم آموزشی کشور فعال شده است به صورت زمان بندی و با ارائه تسهیلات در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مصوبات لازم برای محتوای غنی، جلوگیری از بازماندگی تحصیلی دانش آموزان کشور، نحوه مشارکت بخش خصوصی و در نهایت دسترسی همگانی در این مرکز تدوین خواهد شد.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه