ارسال به دیگران پرینت

در آستانه ماه محرم

قیمت طلا و سکه پایین آمد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت سکه در آستانه ماه محرم خبرداد و گفت: اخبار سیاسی و اقتصادی مثبت در روز جاری سبب تقویت ریال و کاهش ارزش دلار در بازار شد.

قیمت طلا و سکه پایین آمد

به گفته، محمد کشتی‌آرای  حباب سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهش چشمگیری داشته و این در حالیست که قیمت جهانی طلا تغییر خاصی نداشته اما قیمت طلا و سکه به دلیل کاهش قیمت ارز نسبت به روز پنج‌شنبه پایین آمده و باعث کاهش حباب سکه نیز شده است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: قیمت سکه هنوز حباب دارد و احتمالا در روزهای آینده و همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم حباب سکه کاهش پیدا می کند.

کشتی آرای با اشاره به اینکه همه ساله با نزدیکی ایام محرم و صفر از داد و ستدها در بازار طلا کاسته می شود، افزود: این مسئله باعث ریزش قیمتی در بازار طلا و سکه می شود.

وی گفت: در حال حاضر حباب سکه از 720 هزار تومان روز پنج‌شنبه به کمتر از 600 هزار تومان در روز جاری رسیده است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: در حال حاضر قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم 10 میلیون و 200 هزار تومان، سکه بهارآزادی طرح جدید 10 میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی 5 میلیون و 320 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی 3 میلیون و 50 هزار تومان، سکه گرمی یک میلیون و 650 هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای 18 عیار نیز با قیمت یک میلیون و 10 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه