ارسال به دیگران پرینت

مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه تقویت می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه گفت: در وضعیت کنونی تقویت مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه از جمله اولویت‌های کشور است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم در مرزها انجام می‌شود.

مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه تقویت می‌شود

به نقل از اتاق بازرگانی اردبیل ، سید عباس موسوی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر کشور اقتصاد بدون نفت را تجربه می‌کند که افزایش همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه و مشارکت بخش خصوصی برای کاهش فشارهای اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی گفت:در حاضر اولویت همه سفیران ایران  در کشورهای خارجی کار اقتصادی است و از حضور بخش خصوصی به عنوان عامل کار اقتصادی استقبال می‌شود.

موسوی یادآور شد : کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران که دارای ۱۵ همسایه است می تواند با گسترش مراودات اقتصادی با این همسایگان بر تحریم‌های ظالمانه غلبه کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل هم در این دیدار رفع مشکلات بخش خصوصی را در رونق صادرات و فعالیت‌های اقتصادی ضروری دانست.

حسین پیرموذن گفت: در حال حاضر برخی از مشکلاتی که در زمینه صادرات وجود دارد با دیپلماسی قابل حل است و از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه تقویت ارتباطات و رفع مشکلات تجاری باید قدردانی کرد.

 

منبع : ایرنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه