ارسال به دیگران پرینت

جوابیه روابط عمومی هایپراستار به گزارش کذب برخی رسانه ها در خصوص اخطار پلمب این مجموعه

در پی انتشار گزارش خلاف واقع در برخی از رسانه ها مبنی بر اعلام استانداری تهران در خصوص صدور اخطار به ۱۰ مرکز پرتردد تجاری از جمله هایپراستار، روابط عمومی این مجموعه جوابیه خود را به شرح زیر اعلام می‌نماید:

جوابیه روابط عمومی هایپراستار به گزارش کذب برخی رسانه ها در خصوص اخطار پلمب این مجموعه

در حالی که به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹ به همه مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند، شعب هایپر استار به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان نیازهای روزانه افراد جامعه، وظیفه خود دانسته تا با ایجاد یک محیط امن، چرخه‌ فروش و تامین مواد اولیه و مورد نیاز زندگی افراد مختل نگردد. از این رو تمامی شعب هایپر استار در سراسر کشور، از روز نخست شیوع ویروس کرونا تا به حال، با رعایت کلیه پروتکل‌ها و استانداردهای بین‌المللی، در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهای مردم شریف ایران باشند.

در خصوص خبر کذب منتشر شده مبنی بر صدور اخطار پلمب برای هایپراستار، قابل ذکر است روز دوشنبه مورخ 23 تیر 99 نامه ای از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران به رئیس ستاد کرونای استان تهران، جناب آقای دکتر زالی، ارسال و در آن بیان شده "از برخی مکان‌های عمومی پرتردد در تهران بازدید به عمل آماده و در 4 مجموعه از جمله هایپراستار شعبه مرکز خرید اپال، پروتکل فاصله اجتماعی رعایت نشده است." پیرو این نامه جلسه ای که با حضور نماینده هایپراستار تشکیل و به نماینده هایپراستار گفته شد "براساس بازدید انجام شده از مجموعه هایپراستار شعبه اپال، برخی مشتریان از ماسک استفاده نکرده‌اند."

نماینده هایپراستار در این جلسه در پاسخ به این ادعا عنوان کرد که تنها یک طبقه از طبقات مجموعه اپال مربوط به هایپراستار بوده و کلیه مشتریان هنگام ورود به هایپراستار ملزم به استفاده از ماسک هستند. در انتهای جلسه از هایپراستار خواسته شد تا به عنوان یکی از ساکنین مجتمع اپال، از ریاست این مجموعه درخواست نماید تا تمامی افراد هنگام ورود به مجتمع از ماسک استفاده کنند. از این‌رو خبر منتشر شده در خصوص اخطار پلمب به هایپراستار صحت نداشته و خلاف واقع است.

از جمله اقدامات پیشگیرانه هایپراستار برای مقابله با ویروس کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 تعبیه دستکش رایگان و مواد ضدعفونی دست برای مراجعه کنندگان

 کنترل مکرر دمای بدن مشتریان و کارمندان

 ضدعفونی مکرر همه چرخ دستی‌ها، صندوق‌ها و به‌طور کل تمام سطوح فروشگاه

 نصب برچسب‌های مخصوص برای رعایت فاصله اجتماعی

 اختصاص ساعت 9:30 تا 10:00 برای خرید افراد بالای 60 سال و سایر گروه‌های در معرض خطر

 استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

در انتها لازم به ذکر است تمام کارمندان هایپراستار با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خرید ایمنی را در این روزهای سخت برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌اند. کارکنان هایپر استار فرزندان این کشور هستند و در این شرایط سخت بدون تعطیلی، با پذیرش همه خطرات و با تمام توان در کنار مردم عزیز ایران ایستاده‌اند.

 

منبع : 55آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه