ارسال به دیگران پرینت

زائران انصرافی حج می‌توانند مجدد ثبت نام کنند

معاون سازمان حج و زیارت گفت: زائران انصرافی حج تمتع میتوانند مجددا در کاروانهایی که ظرفیت خالی دارند ثبت نام کنند و در حج ۱۴۰۰ اعزام شوند.

زائران انصرافی حج می‌توانند مجدد ثبت نام کنند

اکبر رضاییش گفت: حفظ اولویت و نوبت زائران برای حج آینده محفوظ خواهد ماند و تلاش می‌شود با نظر مساعد شورای عالی حج نرخ ارز برای اعزام زائران به حج تمتع در سال آینده ثابت بماند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله اندکی که با حج آینده داریم و با مشوق‌های موجود، متقاضیان مشتاق هستند که نوبت آنها حفظ شود و انصراف ثبت نکنند.

معاون سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه تعداد زائران انصرافی حج تمتع بسیار اندک بوده است گفت: با توجه به شیوع کرونا و مشکلاتی که امسال پیش آمد براساس آمارهای موجود تعداد کمی از زائران بعد از ثبت نام انصراف داده‌اند.

وی افزود: در تعدادی از استان‌ها کاروان‌ها هنوز ظرفیت خالی دارند و افرادی که انصراف دادند و مایل هستند در حج تمتع ۱۴۰۰ اعزام شوند می‌توانند مجدداً ثبت نام کنند و مشکلی برای آنها وجود ندارد.

رضایی گفت: هیچ محدودیتی برای زائران انصرافی وجود ندارد و هم اکنون به صورت غیر حضوری می‌توانند به سامانه مراجعه و برای حج سال آینده ثبت نام کنند.

به گفته وی، در کل کشور ۵ درصد کاروان‌ها ظرفیتشان خالی است اما در تعدادی از استان‌ها نیز ظرفیت ۱۰۰ درصد تکمیل است و ثبت نامی انجام نمی‌شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بینامیان ارسالی در

      باسلام صفحه تان شده سحر قریشی وبهاره رهنما بابا پر وبال به اینها ندهید داخل مملکت سوزه دیگه ای نیست یا حوادث است یا سحر قریشی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه