ارسال به دیگران پرینت

این زن مانند سریال برکینگ بد عمل کرد

محرومیت زن لندنی از داشتن مهمان بعد از تولید مواد مخدر به سبک سریال «بریکینگ بد»

این زن مانند سریال برکینگ بد عمل کرد

زنی که میزبان مهمانی های مختلط همراه با مصرف مواد مخدر شیمیایی متامفتامین در آپارتمانش در یک منطقه گرانقیمت در لندن بود با رأی عجیبی از دادگاه مواجه شده که تقریباً ورود هر کسی به خانه اش را ممنوع می کند. کیمبرلی ویلیامز ۳۴ ساله همچنین یک آزمایشگاه کوچک تولید متامفتامین که امکان انفجار داشت را نیز در آپارتمانش در ناتینگ هیل در غرب لندن نگهداری می کرد که شبیه آزمایشگاه به کار رفته در سریال بریکینگ بد بوده و تخلیه ایمن آن توسط نیروهای پلیس نزدیک به سه روز به طول انجامید. خانم ویلیامز در دفاعیه خود در دادگاه منطقه وست مینستر ادعا کرد که از وجود و استقرار این آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتی در آپارتمان خود بی اطلاع بوده و وقتی متوجه این موضوع شده بسیار حالش بد شده است.

تولید مواد مخدر در سریال بریکینگ بد

وی ادعا می کند که به محض اطلاع از خطرناک بودن این آزمایشگاه برای شش سگ خانگی اش، با پلیس تماس گرفته است. به گفته یکی از نیروهای پلیس، آزمایشگاه های کوچک تولید متامفتامین یا همان کریستال در لندن بسیار نادر هستند. وی تولید این ماده مخدر در آزمایشگاه های خانگی را خطرناک و دارای خطر انفجار توصیف کرده زیرا به گفته وی برای تولید این ماده به انفجاری کوچک نیاز است. خانم ویلیامز در واکنش به صحبت های پلیس در  این باره چنین گفته است: «من بودم که به پلیس اطلاع دادم که بیاید، آزمایشگاه را ضبط کند و مجرم را دستگیر کند. وقتی که وارد آپارتمانم شدم و این چیز را دیدم تنها نگرانی من سگ ها بودند، به همین دلیل بود که به پلیس اطلاع دادم».

تولید مواد مخدر در سریال بریکینگ بد

همچنین شکایاتی از این زن به خاطر سر و صدا و نزاع سگ هایش توسط همسایگان صورت گرفته بود که ویلیامز این اتهامات را نیز رد می کند. با این وجود وی تایید می کند که یکی از مهمانانش در سال گذشته یک مهمانی مختلط همراه با مصرف مواد مخدر شیمیایی به منظور تقویت قوای جنسی برگزار کرده و دستکم یک بار نیز او را در حال تولید متامفتامین دیده که بلافاصله به پلیس خبر داده است. وی در این باره چنین گفته است: «من هم قبلاً برای لذت جنسی مواد مخدر صنعتی مصرف می کردم، اما مهمانی های مختلط اینچنینی برگزار نمی کنم هر چند دیدم که یک نفر این کار را می کند».

 

 
 

 

تولید مواد مخدر در سریال بریکینگ بد

متامفتامین یا کریستال

در جولای ۲۰۱۷ یکی از دوستان خانم ویلیامز در حالی که کاملاً برهنه بوده و در اثر مصرف مواد مخدر دچار تشنج شده بود توسط همسایگان رویت شد. در نهایت قاضی رأی داد که تا سپتامبر آینده هیچ کسی حق ورود به آپارتمان خانم ویلیامز را ندارد مگر مامورین پلیس، کارکنان دولتی یا کسانی که از قبل مورد تایید مقامات قضایی گرفته باشند. بدین ترتیب از نزدیکان کیمبرلی ویلیامز تنها یک نفر می تواند وارد آپارتمان او شود.

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه