ارسال به دیگران پرینت

سردار معصوم بیگی مطرح کرد:

نیروی انتظامی | دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری‌ها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مهارت و دانش کارکنان کلانتری‌ها دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مدنظر قرار داده شده است.

نیروی انتظامی  |  دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری‌ها

سردار مهدی معصوم بیگی صبح سه شنبه در بازدید از ستاد پلیس پیشگیری پایتخت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: چابک سازی کلانتری‌ها و عملیاتی شدن آن‌ها دو محور اساسی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: تخصصی شدن کلانتری‌ها در این چابک سازی به عنوان یک محور اساسی مدنظر است که برای آن برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: با این برنامه، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هم چابک تر و هم عملیاتی تر می‌شوند و هم ماموریتشان را تخصصی‌تر دنبال می‌کنند.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: افزایش مهارت و دانش کارکنان کلانتری‌ها دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مدنظر قرار داده شده است و سعی می‌کنیم برنامه‌های جدیدی را اجرا کرده تا سهم و نقش کلانتری‌ها در مأموریت‌ها بیشتر شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اجرای مأموریت‌ها با اقتدار و رأفت از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد چراکه به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما نمی‌توانیم اقتدار را از رحمت و رأفت کارکنان جدا کنیم.

وی گفت: ما هم مظهر اقتدار هستیم و هم مظهر رحمت نظام، انجام مأموریت‌ها، توأمان باید با رحمت و رأفت باشد چراکه این دو موضوع از هم جداشدنی نیستند.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: مردم از ناجا انتظار اقتدار دارند ولی همزمان می‌بایست رئوف و مهربان و یار و یاور باشند و از نیروی انتظامی یاوری می‌خواهند؛ اگر بخشی که اقتدار است را بگیریم و بخش رحمت را رها کنیم نقص در کار به وجود به می‌آید و برعکس.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان گفت: مهمترین اولویت کلانتری‌ها، پیشگیری از جرم است و باید از تمام ظرفیت‌ها کمک گرفت؛ بحث ساماندهی نگهبانان محله و مسئول سازی سازمان‌ها نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

منبع : خبرگزاری مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه