ارسال به دیگران پرینت

​سیامک صبا | مدیری خلاق که دیگر در میان ما نیست

خداحافظی تلخ خالق هیدرومکس سپاهان با صنعت روانکارها

​سیامک صبا | مدیری خلاق که دیگر در میان ما نیست

سیامک صبا 

یک هفته قبل، صنعت روانکارهای کشور مدیری نخبه و خلاق را از دست داد که تا سال ها دستاوردها و تلاش هایش در تاریخ صنعت کشور به یادگار خواهد ماند.

سیامک صبا،مدیر سابق بازاریابی شرکت نفت سپاهان که می توان او را از طلایه داران وبزرگان صنعت روانکار های کشور دانست.

صبا پیش از فعالیت در شرکت نفت سپاهان، کار خود را در نفت پارس به عنوان قدیمی ترین شرکت تولید محصولات روانکار در کشور آغاز کرد.

مدیر بازاریابی نفت پارس که بعد ها در نفت سپاهان از او به عنوان خالق محصول پر فروش این شرکت به نام هیدرومکس یاد می شد،پیش از حضور در صنعت روانکارها فعالیت خود را از بخش ترافیک فرودگاه مهرآباد آغاز کرد و سپس به عنوان مشاور مدیر عامل در حوزه بازاریابی در شرکت هومهر تجارت، به فعالیت در این حوزه روی آورد و آن را در شرکت پارس بازرگان ادامه داد. و همچنین او تجارب خود را در دانشگاه در اختیار دانشجویان مختلفی در حوزه بازاریابی ، برندینگ و زبان خارجه قرار داد.

سایرمدیران سپاهان و نفت پارس او را با اخلاق خوبی همچون علاقه به سایرین و رعایت اصول و فنون مذاکره همراه با تواضعی مثال زدنی می شناختند. این حسنه در کنار دانش فنی بالا باعث شد که داوری علمی و فنی هشتمین کنفرانس بین المللی برند به او سپرده شود.

همچنین او مقالات زیادی را برای موسسه معتبر«ISI» ارسال کرد که از میان آن ها می توان به « بررسی اثر ترویجات قیمتی بر لرزش ویژه برند» اشاره کرد که به صورت مطالعه موردی روی شرکت معتبر گراد انجام شده بود. همچنین از سایر آثار ارزشمند بر جای مانده از او می توان به کتاب «HOW towow  » اشاره کرد که در سال 2019 و در حوزه مارکتینگ و برندیگ ترجمه شده بود.

unnamed (1)

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه