ارسال به دیگران پرینت

شناسایی 885 هزار سایت و کانال مجرمانه در قم

حوزه/ 885 هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه را شناسایی نمودند که بالغ بر 70 درصد آن در اینستاگرام شکل گرفته است که همچنان نظارتی بر روی آن وجود ندارد.

شناسایی 885 هزار سایت و کانال مجرمانه در قم

سردار سید محمود میر فیضی عصر امروز در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، ضمن اشاره به راه اندازی گشت هوشمند نیروی انتظامی،ابراز داشت:

راه اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان، موجب می شود در اجرای وظایف محوله نیز بهتر عمل  کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که درشهر قم درجرایم سایبری با کاهش 11 درصدی مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: 885 هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه را شناسایی نمودند که بالغ بر 70 درصد آن در اینستاگرام شکل گرفته است که همچنان نظارتی بر روی آن وجود ندارد.

حوزه امنیت اخلاقی، آسیب های اجتماعی نیز از دیگر موضوعاتی بود که فرمانده نیروی انتظامی استان قم به آنها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف 21 گانه خود، پیوست های پژوهشی را در دستورکارقرار داده است، از جمله نهادینه سازی پاسخگویی و مطالبه گری، وظیفه‌مندی، ابزار شناسی، گفتمان سازی و جریان سازی فکری است.

وی با بیان این که بر آنیم تا با استفاده از رهنمودهای علما و مراجع در انجام وظایف محوله پر فروغ تر ظاهر شویم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمند سازی نظارتی بحث روان سازی ترافیکی را بیش از پیش جدی گرفته تا بتوانیم در عرصه فرهنگ سازی اقدامات موثرتری انجام دهیم.

سردار میر فیضی خاطرنشان کرد: بسیاری از موضوعات امنیتی را می توان با راهکارهای اجتماعی حل نمود

 

منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • jal ارسالی در

      بزرگترین شبکه مجرمانه تشکیلات آقای جهرمی وزیر دولت روحانیست .حودشان برای تخریب حکومت برنامه دارند.و دیگران مجرم عوامل دولتند .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه