ارسال به دیگران پرینت

امروز محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در گیلان اعمال می شود.

سرپرست پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس برای امروز خبر داد.

 امروز محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در گیلان اعمال می شود.

 با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت بسیاری به شهرهای شان به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس  اعمال می شود.
وی افزود: بر همین اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت ۸ تا ۲۴ در محورهای قدیم رشت - قزوین و بالعکس و  اردبیل - آستارا و بالعکس ممنوع است.
سرپرست پلیس راه استان گیلان با اشاره به عوامل حادثه ساز رانندگی ادامه داد :  با توجه به این که همیشه بازگشت از سفر با خستگی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه همراه است، این خستگی نقش بسزایی در بروز تصادفات دلخراش جاده ای دارد.
سرهنگ صفاری با بیان این که  رانندگان در مسیرهای پر ترافیک باید صبر و حوصله داشته باشند ،  توصیه کرد: رانندگان  خودروها از سرعت و سبقت های غیرمجاز و حرکت نکردن بین خطوط خودداری کنند؛ چراکه ، این اقدام باعث انحراف و تصادف خودروها خواهد شد.

وی با این توصیه که  رانندگان وسایل نقلیه  به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند ، تاکید کرد:  رانندگان ضمن همکاری و توجه به توصیه های پلیس  و عوامل خدمات رسان، از انجام هرگونه حرکات و رفتارهای مخاطره آمیز و تخلفات رانندگی پرهیز تا طعم شیرین سفر با حوادث دلخراش به سوگواری تبدیل نشود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان بر عزم جدی پلیس در برخورد با رانندگان متخلف تاکید و خاطرنشان کرد: تمامی محورهای استان تحت نظارت ماموران پلیس و مجهز به سامانه های ثبت تخلفات است و با تمامی رانندگان حادثه ساز برخورد خواهد شد.

گیلان جزو پنج استان پرتردد کشور  و سالانه پذیرای افزون بر ۳۰ میلیون گردشگر است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه