ارسال به دیگران پرینت

ابتلای ۱۲۴ تبعه خارجی در فارس به کرونا

مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: تاکنون ۱۲۴ مورد مثبت ابتلای قطعی اتباع خارجی به کرونا در این استان گزارش شده که درمان این افراد به شکل رایگان خواهد بود.

ابتلای ۱۲۴ تبعه خارجی در فارس به کرونا

اتباع بیگانه غیر مجازی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به اتباع بیگانه در استان، پیامک‌‎هایی با محتوای آموزشی و تاکید بر لزوم در خانه ماندن برای اتباع خارجی دارای کارت آمایش و شرکت کنندگان در طرح سرشماری اتباع و خانوارهای غیرمجاز دارای دانش‌آموز مجاز ارسال شده است.  

او اظهار داشت: همچنین علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین این اتباع، با پیگیری و رایزنی با دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان در  شیراز، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به تعدادی از خانوارهای آسیب‌پذیر اتباع خارجی که دارای مشکلات معیشتی شدید هستند داده شده است.

کراماتی، تعداد اتباع خارجی مجاز استان فارس را حدود ۶۰ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد حدود ۵۷ هزار نفر دارای کارت آمایش هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به  ۶ خرداد ۱۳۹۹  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور  شناسایی شده اند ،  با شناسایی این موارد، مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه