ارسال به دیگران پرینت

اوایل آذر ماه گوشی آیفون ۱۲ وارد بازار می‌شود

براساس گزارش‌های جدید، رونمایی سری آیفون ۱۲ حداقل دو ماه به تعویق می‌افتد و به جای اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه، اوایل آذر ماه وارد بازار می‌شود.


اوایل آذر ماه  گوشی آیفون ۱۲ وارد بازار می‌شود

براساس گزارش‌های جدید، رونمایی سری آیفون ۱۲ حداقل دو ماه به تعویق می‌افتد و به جای اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه، اوایل آذر ماه وارد بازار می‌شود.

 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری، شرکت اپل همیشه یک روند نسبتا ثابت برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود داشت که در اواخر تابستان انجام می‌شد، اما اکنون این روند تغییر کرده است و احتمالا شاهد رونمایی از گوشی جدید در اواخر نوامبر خواهیم بود که احتمالا برابر با اوایل آذر ماه است.

گوشی آیفون ۱۲ اوایل آذر ماه وارد بازار می‌شود

البته پیش بینی می‌شد که به علت شیوع کرونا عرضه گوشی جدید شرکت اپل با تاخیر مواجه شود، اما به نظر می‌رسد این تاخیر کمی بیشتر از حد انتظار است. در گزارش جدید پیش بینی شده است که میزان تولید ۳۵ میلیون واحد تولید آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد و این رقم حدود ۱۳ درصد کمتر از میزانی است که در مدت مشابه سال گذشته انجام شده است.

 

صرف نظر از تاریخ واقعی عرضه آیفون ۱۲، ما باید انتظار ۴ مدل جدید را داشته باشیم که همه آن‌ها از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کنند و از پنل‌های OLED با شکاف‌های کوچکتر بهره می‌گیرند. قطر‌های صفحه نمایش نیز احتمالا شامل دو مدل ۵.۴ و ۶.۷ اینچی و دو مدل ۶.۱ اینچی است. از لحاظ طراحی ما انتظار شباهت‌هایی با آیپد پرو را داریم.

 

انتظار می‌رود اپل چیپست A۱۴ خود را بر اساس فرایند ۵ نانومتری TSMC آغاز کند. حافظه رم در آیفون‌های سطح ۵.۴ "و ۶.۱" از ۴ گیگابایت شروع می‌شود در حالی که مدل‌های ممتاز ۶.۱ "و ۶.۷" دارای ۶ گیگابایت رم و حافظه حداکثر ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود. همچنین در مورد گزینه ذخیره سازی پایه ۱۲۸ گیگابایتی، جایگزین نسخه فعلی ۶۴ گیگابایتی شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه