ارسال به دیگران پرینت

تفاوت بلیط هواپیما بیزنس، اکونومی و فرست کلاس

بلیط هواپیمای فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس، سه مدل از بلیط هواپیماهای مسافربری است که از بین این سه مدل، بیزنیس کلاس و اکونومی، گسترده تر از فرست کلاس مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت بلیط هواپیما بیزنس، اکونومی و فرست کلاس

بلیط هواپیمای فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس، سه مدل از بلیط هواپیماهای مسافربری است که از بین این سه مدل، بیزنیس کلاس و اکونومی، گسترده تر از فرست کلاس مورد استفاده قرار می گیرند. بلیط ایران ایر و بلیط ماهان ایر، هر سه نوع کلاس پروازی را دارد که بسته به شرایط مالی، هر فردی می تواند آن ها را تهیه کند.

پروازهای اکونومی

بلیط هواپیمای اکونومی به بلیط هایی گفته می شود که بیشتر مردم عادی از آن ها استفاده می کنند. اکونومی به معنای اقتصادی است و اگر کسی از بلیط های اکونومی کلاس استفاده کند، ارزان ترین بلیط را نسبت به دو مدل دیگر دریافت کرده است. افرادی که بلیط هواپیما اکونومی را تهیه می کنند، در هواپیمایی که کمترین خدمات و امکانات را دارد، می نشینند. معمولا افراد برای گردشگری و سفر به جاهای مختلف، از این نوع بلیط استفاده می کنند. تعداد صندلی هایی که در این کابین قرار گرفته، نسبت به دو مدل دیگر، بسیار زیادتر است.

مسافرانی که برای سفر بلیط هواپیما سفرمی را انتخاب می کنند، به راحتی می توانید مشخصات و نوع کلاس پروازی را ببینید و سپس خرید خود را تکمیل کنید.

 

بلیط هواپیما بیزینس کلاس

بلیط هواپیمای بیزینس کلاس، یک پله بالاتر از اکونومی است. افرادی که این بلیط را تهیه می کنند، در وسط هواپیما، کابین جداگانه ای دارند که به آن ها، خدمات و امکانات بهتری را ارائه می دهند. بدیهی است که قیمت بلیط بیزنیس کلاس، بیشتر از اکونومی است. در این بخش از هواپیما، صندلی های راحت و بزرگی قرار گرفته اند که فضای بیشتری را به مسافر می دهند. خوراکی ها و نوشیدنی هایی که در بخش بیزینس کلاس برای مسافرین ارائه داده می شود، با اکونومی متفاوت است و کلاس ویژه ای دارد. همه غذاها به بهترین شکل ممکن تزئین شده اند. در بین ایرلاین های داخلی، ماهان ایر در نوع بیزینس کلاس، امکانات ویژه ای را به مسافرین خود ارائه می دهد.

بلیط هواپیمای فرست کلاس

بهترین و گران قیمت ترین بلیط هواپیما در ایرلاین ها، بلیط هواپیمای فرست کلاس است. وقتی این بلیط را تهیه می کنید، یک صندلی تک نفره در اختیار شما قرار می گیرد که با تمام صندلی های هواپیما فرق دارد. این صندلی قابلیت تخت شو دارد و در مجموع، راحتی مسافر را در طول سفر طولانی، تضمین می کند. برای هر مسافری که بلیط هواپیمای فرست کلاس را تهیه کرده است، یک صفحه نمایشگر روبرویش قرار گرفته تا انواع فیلم و سرگرمی ها را تا رسیدن به مقصد، تماشا کند. در بلیط هواپیمای فرست کلاس، حتی سرویس بهداشتی هم، به صورت ویژه در نظر گرفته شده است. با داشتن بلیط فرست کلاس، نه تنها جای بهتری در هواپیما دارید، بلکه با کیفیت ترین غذاهایی که تزئینات ویژه ای هم دارند، دریافت می کنید. در میان ایرلاین هایی که بلیط فرست کلس را می فروشند، ایرلاین امارات و لوفتهانزا، بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه می دهند از این رو، هزینه این بلیط در این ایرلاین ها، بسیار بالاتر از ایرلاین های دیگر است.

تفاوت بلیط بیزینس کلاس و فرست کلاس

تفاوت پرواز اکونومی با بیزینس کلاس و فرست کلاس کاملا مشخص شد اما شاید هنوز تفاوت بارز فرست کلاس و بیزینس کلاس را متوجه نشده باشید.

بلیط هواپیمای فرست کلاس گران تر از بیزینس کلاس است. تعداد صندلی هایی که در بیزینس کلاس کنار هم قرار می گیرند، بیشتر از فرست کلاس است. از طرفی امکاناتی که مسافرین بیزینس کلاس و فرست کلاس دریافت می کنند، فقط منحصر به داخل هواپیما نیست. سالن استراحت فرست کلاس به گونه ای است که بعد از خروج از سالن استراحت، با ماشین های بنز و پورشه، مسافرین تا نزدیک هواپیما راهی می شوند و همچون افرادی عادی در صف انتظار نمی ایستند.

سالن استراحت بیزینس کلاس، بیشتر برای افرادی که فضای تجاری و کاری نیاز دارند مناسب است. در این سالن، وای فای رایگان، میز و صندلی قرار گرفته و فضایی آرام درست شده تا مزاحم کار مسافرین نباشد. خدماتی که در سالن استراحت فرست کلاس، به مسافرین داده می شود، به مراتب بسیار بالاتر از خدماتی است که در فرست کلاس مشاهده می کنید.

برای تهیه بلیط هواپیما در هر کلاس پروازی می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید. در این سایت در کنار مشخصات پرواز نوع کلاس پروازی هریک نیز ثبت شده است. همچنین می توانید برای خرید از مشاوران تلفنی سایت نیز کمک بگیرید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه