ارسال به دیگران پرینت

یک نفر در پی ترس از زلزله دماوند مصدوم شد.

| رییس اورژانس تهران از مصدومیت یک نفر در پی ترس از زلزله دماوند خبر داد.

یک نفر در پی ترس از زلزله دماوند مصدوم شد.

پیمان صابریان : پا یک نفر به علت ترس و فرار از زلزله ظهر چهارشنبه خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۱۳:۴۶ ظهر امروز به اورژانس اطلاع رسانی شد.

وی گفت: سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، که اولین آمبولانس یک دقیقه پس از تماس به محل رسیده است.

رئیس اورژانس تهران از انتقال فرد مصدوم به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این حادثه در بومهن رخ داده است.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۳:۴۱ ظهر چهارشنبه زلزله تهران را لرزاند.

گزارش مرکز زلزله شناسی بزرگی این زمین لرزه را چهار ریشتر و محل وقوع آن را در مرز استان‌های مازندران و تهران ذکر کرده است

 

منبع : دنیای اقتصاد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه