ارسال به دیگران پرینت

مدیریت بحران:

باید آماده وقوع زلزله باشیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران درخصوص لحظات قبل زلزله تهران گفت: این زمین‌لرزه در همان محدوده گسل مشا روی داده است و این گسل در حال تکان خوردن است.

 باید آماده وقوع زلزله باشیم

«رضا کرمی محمدی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهراندر خصوص زلزله لحظات قبل شهر تهران گفت: این زمین‌لرزه در همان محدوده گسل مشا روی داده و گسل مشا در حال تکان خوردن است.

او ادامه داد: تکان‌های گسل مشا از همان زمانی که زلزله ۵.۲ دهم ریشتری رخ داده، ادامه داشته که برخی مواقع حس نمی‌شود و برخی مواقع حس می‌شود.

کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرد؟ اظهار داشت: شدت زلزله به حدی نبود که بخواهیم در حالت آماده‌باش قرار بگیریم، اما سیستم مدیریت بحران آماده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران تاکید کرد: شهروندان همیشه باید این آمادگی را داشته باشد و این یک یادآوری است که ما در یک ناحیه لرزه‌خیز قرار داریم و ممکن است هر لحظه اتفاقی رخ دهد،‌ در نتیجه باید همیشه آمادگی وجود داشته باشد و به تعبیری همان طور که با کرونا زندگی می‌کنند، با زلزله نیز زندگی کنند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خوب: مردم بایدبازلزله زندگی کنند،مردم بایدبا کرونازندگی کنند،مردم سال سختی درپیش روی داریم بایدآماده باشند،مردم با تورم۵۰درصدباید عادت کنندلطفا با آمریکاه واردجنگ شوید بیاد تمام کشوررابمباران کند راحت شویم چه زندگیه موردنفرین خداوند قرارگرفته ایم......

    • علی اصغر ارسالی در

      متاسفانه در ایران مردم موردگان متحرک میباشند نحوه زندگی به روالی پیش رفته که این نتیجه نهائی آن بوده از کدامش بیان نمایم.همه بیش از من آگاهند......

    • مهلا ارسالی در

      مزخرفه تو این دوره زندگی کردن کاش شهاب سنگه میخورد تو زمین یه دفعه راحت میشدیم ن هر روز با یه ترس واسترس جدید ذره ذره بمیریم

    • ناشناس ارسالی در

      یه ۱۲ریشتری بیاد راحت شیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه