ارسال به دیگران پرینت

کاندیداهای ریاست مجلس یازدهم معرفی شدن

نامزدهای ریاست و نائب رئیسان مجلس یازدهم در فراکسیون انقلاب اسلامی مشخص شدند.


کاندیداهای ریاست مجلس یازدهم معرفی شدن

نشست فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی برنامه‌های نامزدهای ریاست مجلس برگزار شد.

در این نشست نهایتا سید مصطفی آقامیرسلیم، سید شمس الدین حسینی، حمیدرضا حاجی بابایی، حسینی، محمدباقر قالیباف و علی نیکزاد برای کاندیداتوری ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند.

همچنین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، محمدحسین فرهنگی، عبدالرضا مصری، الیاس نادران، امیرحسین قاضی زاده، محمدمهدی زاهدی، علیرضامنادی، سیدرضا تقوی نیز برای نواب رئیسی مجلس اعلام آمادگی کردند.

مجتبی توانگر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی در بیان جزئیات نشست مذکور، ضمن تایید مطالب فوق، عنوان کرد: در نشست امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر کاندیدای نواب رئیسی برنامه‌های خود را برای اعضای حاضر در جلسه تشریح کردند.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز قرار نبود درباره لیست اعضا جمع‌بندی صورت گیرد و جلسه نهایی در این زمینه روز سه‌شنبه (6 خرداد) یا چهارشبنه (7 خردادماه 99) برگزار خواهد شد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای فراکسیون با استماع کامل نظرات داوطلبان برای نواب رئیسی تلاش می‌کنند تا به بهترین گزینه برسند، تصریح کرد: رقابت در فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخاب گزینه اصلح در جریان است و ما حتما تلاش خواهیم کرد تا به بهترین افراد که توانایی وکیل‌المله‌‌ای و تامین منافع ملت و کشور را در مجلس دارند، رای بدهیم.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه