ارسال به دیگران پرینت

راهنمای جامع آموزش سئو سایت مثناسئو

متاسفانه اکثر ما در مورد ضرورت بازاریابی محتوا و آموزش سئو اطلاع کافی نداریم. خوشبختانه اکنون فرصت آن رسیده تا اطلاع خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو سایت افزایش دهیم.

راهنمای جامع آموزش سئو سایت مثناسئو

 

در این مقاله فرصتی پیش آمده تا از استاد سئو سایت مجموعه مثناسئو جناب آقای دکتر محمد کرمی که درک عمیقی در زمینه سئو، بازاریابی آنلاین، لینکسازی، تولید محتوا و الگوریتم های گوگل دارند، سئو بیاموزیم. شما پس دوره آموزش سئو مثناسئو می توانید سئو سایت یا سئو محتوا خودتان را تنهایی انجام دهید.

اصول آموزش سئو در مثناسئو

اصول یادگیری سئو همانند فراگیری هر مطلب مفهومی و عملی دیگر از 8 قاعده کلی زیر پیروی میکند:

  1. اقدام کنید

  2. اصول سئو را یاد بگیرید

  3. یک مربی سئو بگیرید

  4. روی نقاط قوت خود تمرکز کنید

  5. در یک دوره سئو سرمایه گذاری کنید

  6. در آژانس سئو مثناسئو کار کنید

  7. الگوریتم ها را تعقیب نکنید

  8. به کنفرانس های سئو بروید

IFrame

با آکادمی مثناسئو  10 برابر سریعتر بیاموزید .

1. اقدام کنید

به گفته دکتر کرمی گرفتن “دستهای کثیف” و به دست آوردن تجربه واقعی زندگی بهترین روش برای یادگیری سئو (و یا هر مهارت دیگری) است.

2. اصول سئو را یاد بگیرید

برای آموزش سئو سریع، سایت های برتر سئو همچون مجموعه مثنا و وب سایت های خبری سئو را دنبال کنید. به انجمن های سئو بپیوندید و به کنفرانس های سئو بروید تا در معرض دید کلیه جنبه های صنعت سئو سایت باشید.

3. یک مربی سئو بگیرید

داشتن یک مربی با تجربه و متخصص سئو سایت، همچون استاد کرمی، که در طی فرایند شما را راهنمایی کند می تواند سال های آزمایش و خطا را برای شما ذخیره کند. این کار باعث سرمایه گذاری در زمان و پول می شود.

4- روی نقاط قوت خود تمرکز کنید

به عنوان مثال ، اگر نویسنده و محتوا نویس خوبی هستید ، پس از آن روی محتوای سئو شده تمرکز کنید. یا اگر یک شخصیت اجتماعی هستید ، پس روی روابط عمومی خود برای کسب مهارت سئو دریافت پیوند یا بک لینک تمرکز کنید.

IFrame

5- در یک دوره سئو سرمایه گذاری کنید

دوره های سئو باکیفیت همچون دوره آموزش سئو مثناسئو، ساختاری بوده و به راحتی می توان آنها را دنبال کرد. این کار هنگام شروع سئو سایت مهم است زیرا تعداد نامحدودی اطلاعات سئو به صورت آنلاین وجود دارد. این باعث می شود که همه قسمت های متحرک در کنار هم قرار گیرند.

یک دوره اثبات شده مورد اعتماد بیش از صد ها نفر دانش آموخته سئو می تواند کمک کند.

6. در آژانس سئو مثناسئو کار کنید

کار در آژانس سئو مثناسئو به شما کمک می کند تا به عنوان یک حرفه ای با سرعت بالا رشد کنید. نه تنها مجبور خواهید شد که به سرعت سئو را یاد بگیرید بلکه در مورد نحوه عملکرد آژانس های سئو نیز مطلع خواهید شد.

7. الگوریتم ها را تعقیب نکنید

به جای تمرکز روی الگوریتم های گوگل به طور کلی در ایجاد مهارت های بی موقع مانند ایجاد روابط ، ترغیب مشتری ، فروش بیشتر ، ایجاد محتوای سئو شده و بازاریابی آنلاین متمرکز شوید.

8. به کنفرانس ها بروید

استاد کرمی مدرس سئو سایت معقتد است که کنفرانس سئو و بازاریابی اینترنیتی بهترین راه برای شبکه سازی با سایر افراد دیگری است که در کسب و کاری مشابه شما فعالیت میکنند. همچنین ، باید در اطراف افرادی باشید که از شما موفق تر باشند. این شما را مجبور می کند که سود سایت خود را بالا ببرید و سئو یاد بگیرید.

اکنون با این منابع زیر شروع به یادگیری سئو سایت کنید

می توانید همین حالا با کلیک روی آموزش سئو مثناسئو ، یادگیری SEO را شروع کنید.

سئو چیست

احتمالاً می دانید که SEO مخفف کلمه “بهینه سازی موتور جستجو” است. این مهم چیز مهمی است ، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که باید بدانید. این صنعت نسبت به آنچه فکر می کنید بزرگ تر است. این راهنمای جامع و رایگان سئو مثناسئو نقطه خوبی برای شروع است.

بهترین شرکت های سئو

به گفته گوگل: ما صدها شرکت جستجوگرها را در سراسر جهان داریم که تجزیه و تحلیل کرده ایم تا بدانیم کدام یک از بهترین ها هستند. رتبه های ما 100٪ بی طرف است. به این معنی که شرکت ها نمی توانند برای تغییر رتبه هایشان پرداخت کنند تا در این لیست قرار بگیرند.

استراتژی سئو

هر کمپین موفقیت آمیز SEO با یک استراتژی خوب طراحی شده شروع می شود. این راهنما یک استراتژی ساده 4 مرحله ای را نشان می دهد که تقریباً در هر عمودی کار کرده است.

حسابرسی سئو

بهترین راه برای شروع سئو سایت استفاده از ابزاری های جستجوگرها با ممیزی دقیق است. انجام صحیح ممیزی سئو به شما کمک می کند که تمرکز خود را روی چه مواردی بگذارید. این کار بسیار مهم است زیرا همه اقدامات سئو به طور یکسان انجام نمی شوند.

اشتباهات رایج در سئو سایت

اکثر دانشجویان سئو دوره آموزش سئو مثناسئو میگوید که در طول کار روی سئو سایت خود اشتباهات زیادی مرتکب شده اند ، اما با خواندن آموزش های رایگان مثناسئو موفق شدند تا از همه آنها جلوگیری کنند.

بهترین CMS برای سئو

باور کنید یا نه ، WordPress برترین CMS برای سئو نیست. پیشنهاد مکنیم مطالعات موردی داده محور در مجموعه سایت مثناسئو را بخوانید تا بدانید کدام یک بهتر هستند.

Google Bias

آیا Google مغرضانه است؟ ما 50 موضوع محور سیاسی را مورد مطالعه قرار دادیم تا بدانیم.

سئو داخلی سایت on site

در ادامه پارامتر های سئو سایت را بررسی میکنیم

سئو داخلی صفحه on page

بیشتر افراد فکر می کنند سئو داخلی صفحه یا سئو on page فقط قرار دادن کلمات کلیدی در صفحه است. این یک اشتباه محض است! برای دستیابی به سئو کامل صفحه باید کارهای بیشتری انجام دهید. کمپانی مثناسئو راهنما چک لیست 80 امتیازی در آموزش سئو رایگان خود قرار داده است.

عنوان برچسب ها

درک نحوه بهینه سازی برچسب های عنوان مهارت اصلی سئو است. افراد ماهر در زمینه سئو سایت همچون استاد کرمی می دانند که این چیزی بیش از آشفتگی کلمات کلیدی در عنوان نیست. آموزش جامع سئو مثناسئو راهنمای جامعی را برای یادگیری تفاوت های ظریف بهینه سازی برچسب های عنوان آماده کرده است.

تغییر مسیر 301

تغییر مسیر 301 می تواند با رشد تصاعدی اقتدار سایت شما مورد استفاده قرار گیرد. آنها همچنین می توانند همزمان وب سایت شما را از بین ببرند. برای یادگیری نحوه استفاده از آنها به نفع خود تان است که آموزش سریع سئو تغییر مسیر 301 مثناسئو را بخوانید.

خطا 404

همه خطاهای 404 “بد” نیستند. فقط باید بدانید که چگونه با آنها رفتار کنید. این راهنما روش درست برای طراحی 404 صفحه را به شما نشان می دهد. سپس ، استاد کرمی به شما نشان می دهم که چگونه آنها را پیدا کنید و اصلاح کنید.

HTTP در مقابل HTTPS

وب سایت شما باید از گواهی SSL استفاده کند.

زنجیره های تغییر مسیر Redirect Chains

زنجیره های تغییر مسیر می توانند صفحه شما از ارزش پیوند گرانبها را سرقت کنند. خبر خوب این است که می توانید با خواندن راهنما های جامع سئو مثناسئو از آن جلوگیری کنید.

محتوا

نحوه نوشتن پست وبلاگ

وبلاگ شما می تواند از کاتالیزوری برای رشد سئو سایت شما استفاده شود. اکثر افراد آنها را در نظر نمیگیرند!

ساختار لینک دهی

لینک دهنده

ثبت و دستیابی به عملکرد بلند مدت SEO بدون پیوندهای با کیفیت تقریبا غیرممکن است. این راهنمای حماسی دانش پایه ای را برای موفقیت در ایجاد بک لینک به شما می دهد.

دامنه های منقضی شده برای سئو

اکثر افراد از دامنه های منقضی شده برای انجام سئو کلاه خاکستری استفاده می کنند. آموزش بک لینک pbn مثناسئو به شما می آموزد که چگونه از این تکنیک ایمن استفاده کنید.

انکر تکست Anchor Text

درک نحوه بهینه سازی متن لنگر مهارت اساسی ساختن لینک است. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه این کار را به روش صحیح انجام دهید.

خرید بک لینک

پیدا کردن فروشندگان لینک با کیفیت همچون مثناسئو کار سختی است. به همین دلیل ما با کریس درایر همکاری کردیم و بیش از 1،000،000 دلار سفارش لینک از محبوب ترین فروشندگان را تجزیه و تحلیل کردم. هدف ما ساده بود: این که بفهمیم کدام فروشندگان بالاترین کیفیت کار را انجام می دهند.

بک لینک PBN

هر وبسمتر مجربی یا از بک لینک های PBN در حرفه خود استفاده کرده یا وسوسه شده است. سوال این است: آیا آنها ارزش آن را دارند؟ استاد کرمی در مقاله بک لینک pbn چیستی چرایی و چگونگی ایجاد به صورت مفصل به آن پرداخته است.

ابزارهای جستجوگرها

ابزار SEMRush

SEMRush به راحتی بهترین ابزار جستجوگرها برای تحقیقات کلمات کلیدی و تحلیل بازار است. البته استاد کرمی آن را به اندازه کافی توصیه نکرده است.

ابزار Ahrefs

Ahrefs یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در بازار است. به تازگی راهنما نحوه استفاده از آن را به روش صحیح برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتر به وب سایت شما در آموزش گام به گام سئو مثناسئو قرار داده شده است.

ابزار کنسول جستجوی گوگل

ابزارهای جستجوگر رایگان زیادی وجود ندارد که بتوانند با کنسول جستجوی گوگل رقابت کنند. سرچ کنسول گوگل بسیار قدرتمند است و می تواند برای منفجر کردن ترافیک جستجوی ارگانیک شما استفاده شود.

ابزار Duplichecker

Duplichecker می تواند در یافتن موارد سرقت ادبی و محتوای تکراری به شما کمک کند. این کامل نیست ، اما ارزش آن را دارد که سعی کنید.

ابزار Siteliner

Siteliner این همان ابزاری است که استاد کرمی به دانشجویان دوره سئو خود برای یافتن مطالب تکراری پیشنهاد میکند.

ابزار SpamZilla

SpamZilla به راحتی بهترین ابزار برای یافتن دامنه های منقضی شده است.

ابزار Paperform

اگر به دنبال جایگزینی برای Typeform هستید ، Paperform بسیار جذاب است.

ابزار Soovle

Soovle ابزاری عالی برای انجام تحقیق کلمات کلیدی معنادار در موتورهای جستجوگر متعدد است.

پول درآوردن از طریق سئو سایت

شرکت سئو را راه اندازی کنید

Client SEO سریعترین روش برای رشد آنلاین درآمد شماست. این تنها راهنمایی است که شما برای دریافت اولین یا تعداد بیشتری مشتری خود نیاز دارید.

نحوه ساختن وب سایت Niche

ساخت وب سایت Niche بهترین روش برای یادگیری سئو و ایجاد یک جریان جدید درآمد است. این به معنای واقعی کلمه تنها راهنمایی شما مورد نیاز شما است.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

Squeeze Pages

دریافت ترافیک جستجوی ارگانیک بسیار عالی است ، اما تبدیل این ترافیک به درآمد از اهمیت بیشتری برخوردار است. آیا می دانید 98 % از بازدید کنندگان وب سایت شما آماده خرید نیستند؟ به همین دلیل بسیار مهم است که آنها را در لیست ایمیل خود قرار دهید تا بتوانید آنها را برای خرید از وبسایت تان آماده کنید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چگونه نتایج جستجوگرها را به طور منظم هدایت کنید ، آکادمی سئو مثناسئو را ببینید . کارآفرینان زیادی در حال حاضر عضو شده اند و امیدواریم همین کار را انجام دهند.

موفق و پایدار باشید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه