ارسال به دیگران پرینت

مردم آمریکا در امنیت بیشتری هستند

وزیر خارجه آمریکا با تمجید از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، آن را تصمیمی در راستای حراست از جهان و بالاخص مردم آمریکا در برابر خشونت و تهدیدهای هسته ای ایران برشمرد!

مردم آمریکا در امنیت بیشتری هستند

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در یک پیام توئیتری تصمیم «دونالد ترامپ» برای خروج از برجام را ستود و آن را تصمیمی در راستای حراست از جهان در برابر خشونت و تهدیدهای هسته‌ای ایران خواند.

وی در این پیام نوشت: «دو سال پیش، دونالد ترامپ با خروج از توافق ایران [برجام] برای حراست از جهان در برابر خشونت و تهدیدهای هسته‌ای ایران تصمیمی بی باکانه گرفت. امروز، مردم آمریکا در امنیت بیشتری هستند و خاورمیانه بیش از آنچه که در صورت باقی ماندن ما در برجام میسر بود، در صلح و آرامش بسر می‌برد!»

از سوی دیگر، «مورگان اورتگاس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز شامگاه شنبه به وقت محلی در یک پیام توئیتری به تلاش دیپلماتیک و همه جانبه سردمداران کاخ سفید برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تأکید کرد.

گفتنی است که همزمان با این اظهارنظرهای بی اساس مقامات آمریکا در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام و آغاز کمپین فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران، دیپلمات‌های این کشور در سازمان ملل ظرف روزهای گذشته با توزیع پیش نویس یک قطعنامه میان شماری از اعضای شورای امنیت درصدد تمدید تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران هستند؛ قطعنامه‌ای که تصویب آن منوط به موافقت ۹ عضو شورای امنیت و از جمله عدم وتوی روسیه و چین است- دو عضوی که به احتمال زیاد با هر گونه تلاش آمریکا برای تمدید این تحریم‌ها مخالفت خواهند کرد.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه