ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی:

وزارت صمت در ۷۰ پروژه خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از سرمایه گذاری وزارت صمت در ۷۰ پروژه استان خبر داد و گفت: این تعهد به مبلغ سه هزار میلیارد تومان برای سال جاری داده شده است.

وزارت صمت در ۷۰ پروژه خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند

داوود شهرکی یکشنبه شب در دیدار با نماینده منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اهمیت شعار سال اظهار کرد:

برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری بیان شده برنامه‌ریزی کاملی در حوزه‌های مختلف سازمان صمت استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حمایت‌های خوبی در حوزه تسهیلات از واحدهای تولیدی استان صورت گرفت، عنوان کرد: امسال نیز تمام توان برای جهش تولید و سرمایه‌گذاری در استان را به کار گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: باید ظرفیت‌های سرمایه گذاری متناسب با پتانسیل‌های موجود در شهرستان‌ها شناسایی و مورد حمایت قرار گیرد.

شهرکی از تعهد سه هزار میلیاردی وزارت صمت برای سرمایه گذاری در استان طی سال ۹۹ خبر داد و افزود: در این زمینه شاهد سرمایه گذاری وزارت صمت در ۷۰ پروژه در استان خواهیم بود.

سال رونق معادن در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی بهشت معادن نامیده می‌شود، بر رفع مشکلات زیرساختی معادن استان تاکید کرد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های سازمان صمت راه اندازی کارخانه‌های فرآوری معادن در استان است که اقدامات خوبی شروع شده و امسال شاهد رونق معادن استان خواهیم بود.

شهرکی از تفاهم نامه وزارت صمت با وزارت نیرو برای تأمین زیر ساخت‌های معادن استان خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه با وزارت نیرو، این وزارتخانه متعهد شد در مدت سه سال، هر سال ۳۰ میلیارد تومان را صرف زیرساخت معادن استان کند.

وی تصریح کرد: در حوزه تجارت نیز از ظرفیت مرز به خوبی استفاده شده و با تأمین اقلام مورد نیاز کشور خودمان و کشور افغانستان ظرفیت خوبی برای استان رقم خورده است.

شهرکی در مورد نظارت بر بازار و رسیدگی به شکایات مردمی، خاطرنشان کرد: سال گذشته در طرح‌های توزیع و نظارت بر بازار اقدامات خوبی صورت گرفت و یک تعامل و هم افزایی بین سازمان صمت و دستگاه‌های نظارتی و دستگاه قضائی استان وجود دارد.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه