ارسال به دیگران پرینت

کدخدایی: خون مجاهدین حزب الله مانع رسیدن داعش به اروپا شد

سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با یک رسانه عربی از اقدام اخیر دولت آلمان در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریستی انتقاد کرد.

کدخدایی: خون مجاهدین حزب الله مانع رسیدن داعش به اروپا شد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با پایگاه خبری لبنانی العهد گفت: خون مجاهدین حزب الله مانع رسیدن داعش به اروپا شد.

وی افزود: اقدام دولت آلمان علیه ملت لبنان و قرار دادن حزب الله در لیست تروریستی بی شک مخالف قوانین بین المللی و مخالف اصل حق تعیین سرنوشت است.

کدخدایی تاکید کرد: ملت لبنان و مقاومت مردمی مانند حزب الله در برابر جنایت های صهیونیستی از حقوق خود دفاع کردند؛ بنابراین آنها از خاک خود دفاع می کنند و وجود نیروهای مقاومت امری مشروع و بر اساس قوانین بین المللی است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دولت آلمان که مدعی دفاع از حقوق بشر است بهتر است به جای حمایت از رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای مقاومت بایستد، نیرویی که از ملت و خاک خود دفاع می کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دولت آلمان نشان داد که ادعای دفاع از حقوق بشر این دولت غیر واقعی است و از آن به عنوان وسیله‌ای برای زیرپا گذاشتن حقوق ملت‌های مختلف جهان استفاده می‌کند.

کدخدایی همچنین گفت: استقبال رژیم صهیونیستی از این اقدام آلمان نشان دهنده غیرقانونی بودن این تصمیم است و این اقدام در راستای تحقق منافع رژیم غیرقانونی صهیونیستی انجام شد و در تعارض با اصل دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش مقاومت اسلامی و حزب الله در مبارزه با تروریسم و نابودی داعش و خونی که در این راه ریخته شد مانع رسیدن این آفت تروریستی مورد حمایت رژیم صهیونیستی به پایتخت های اروپا شد و نیروهای مقاومت امنیت و ثبات را برای جهان به ارمغان آوردند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خواستم مطالبی را عرص کنم که داعش دست پرورده خود غرب وامریکا بود چرا که مجروحین داعش در اسرائیل و پایگاههای المان فرانسه وامریکا امزش و نقشه های کشته شدن مردم بیگناه زنوبچه ها را سر می بریدند وهمه اینها هم می خواستند نفت را از سوریه عبور دهند ودر نهایت امنیت اسرائیل وکشورهای دوست امریکا اسرائیل پیاده کنند و مهمترین مسئله همزمان با پیشرفت داعش حزب الله و...را از بین ببرند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه