ارسال به دیگران پرینت

پیش بینی انفجار کرونا در خوزستان در روزهای آینده

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به پیش بینی انفجار بیماری در روزهای آتی احتمال اعمال ضوابط سختگیرانه و جدی تری در سطح استان مطرح است.

پیش بینی انفجار کرونا در خوزستان در روزهای آینده

دکتر علی احسان پور روز جمعه با اشاره به برگزاری نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در بامداد جمعه با حضور استاندر خوزستان و مدیران متولی این حوزه اظهار داشت: اگر وضع فعلی روند بیماری کرونا که در جامعه شاهده آن هستیم ادامه یابد ضوابط سختگیرانه تری اعمال خواهد شد.

وی  با اشاره به طرح نظرات کارشناسی در خصوص روند افزایشی بیماری کرونا در خوزستان  بیان کرد: با پیش بینی سیر صعودی مبتلایان، احتمال تعطیلی هفته آینده در استان وجود دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  با تاکید بر ابلاغ راهکارهای عملیاتی جدیدی برای افزایش خدمات بهداشتی و درمانی تصریح کرد: افزایش تختهای درنظر گرفته برای بیماران، تجهیز بیشتر مراکز، به کارگیری بیشتر نیروهای درمانی و ظرفیت سازی های جدید، در کنار کمک های مختلف که از سوی ارگان های ارایه شد از جمله این راهکارهای عملیاتی است.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز موارد ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان در یک هفته اخیر روند افزایشی داشته که افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در افزایش این آمار نقش موثری داشته است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه