ارسال به دیگران پرینت

رویترز به نقل از کارشناسان؛

«کیم جونگ اون» نزدیک شهر «ونسان» در کره‌شمالی حضور دارد

رویترز به نقل از کارشناسان اعلام کرد: رهبر کره شمالی در نزدیکی شهر «ونسان» در این کشور حضور دارد.

«کیم جونگ اون» نزدیک شهر «ونسان» در کره‌شمالی حضور دارد

تصاویر ماهواره ای نشان دهنده حضور قایق هایی هستند که نشان می دهد «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در تفرجگاه ساحلی خود حضور دارد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، کارشناسان در این خصوص اعلام کردند که قایق هایی مذکور در تفرجگاه ساحلی رهبر کره شمالی در نزدیکی شهر «ونسان» (Wonsan) قرار دارند.

کارشناسان اعلام کرده اند که قایق های مورد نظر توسط «کیم جونگ اون» و همراهانش مورد استفاده قرار می گیرند و این امر نشان دهنده حضور وی و همراهانش در منطقه «ونسان» است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرده بود که از آنجائیکه «کیم جونگ اون» در مراسم سالگرد تولد پدربزرگ خود شرکت نکرده و مدتی است تصویر جدیدی از وی مشاهده نشده است، رهبر کره شمالی یا در وضعیت سلامتی بدی به سر می برد و یا فوت کرده است.

برخی رسانه های ژاپنی هم شنبه هفته پیش مدعی ناموفق بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند و به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون نوشتند که عمل جراحی نخست بر وی موفق نبوده است.

گمانه زنی ها در این خصوص در حالی مطرح می شود که منابع رسمی در کره شمالی تا کنون درباره این موضوع بیانیه رسمی منتشر نکرده اند.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه