ارسال به دیگران پرینت

ویروس کرونا به دفاتر رسانه‌های پاکستان سرایت کرد

منابع خبری گزارش دادند: پس از تعطیلی سازمان خبرگزاری رسمی پاکستان به دلیل ابتلای یکی از کارمندان آن به ویروس کووید-۱۹، دفتر شبکه خبری «ARY» از رسانه‌های مطرح پاکستان در اسلام‌آباد به دلیل کرونایی شدن تعدادی از کارمندان خود، امروز (دوشنبه) بسته شد.

ویروس کرونا به دفاتر رسانه‌های پاکستان سرایت کرد

رسانه‌های پاکستانی به نقل از «سلمان اقبال» مالک گروه مطبوعاتی‌ ای.آر.وای نوشتند:

پس از آزمایش ۲۰ نفر از کارمندان دفتر این شبکه در شهر اسلام‌آباد، تست کرونای ۸ نفر مثبت اعلام شد. 

سرایت کرونا به دفتر شبکه ARY پاکستان منجر به تعطیلی آن شد و تمامی کارمندان آن مجبور به خانه نشینی و یا دور کاری شدند. 

منابع خبری نوشتند: اولین روزنامه نگار پاکستانی در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد. «عبدالرشید باتی» روزنامه نگار ارشد و رئیس سابق اتحادیه خبرنگاران خبرگزاری رسمی دولت پاکستان (APP) روز گذشته در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد. 

روز شنبه ابتلای یکی از کارمندان خبرگزاری رسمی دولت پاکستان باعث تا ضمن تعطیلی، تمامی کارمندان و مسئولان تا روزهای آینده از منزل اقدام به دور کاری نمایند. شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در شهرهای مختلف پاکستان از مرز ۱۳ هزار نفر فراتر رفته و دست کم ۲۸۱ نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند. 

ستاد عملیات و مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان امروز اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۳۲۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۲۹ بیمار کرونایی نفر تاکنون بهبود یافته‌اند. 

تازه‌ترین‌ آمار تارنمای وزارت بهداشت پاکستان‌ نشان می‌دهد که ۷۹ درصد عامل شیوع کرونا در این روزها را انتقال آن از یک فرد به فرد دیگر و ۲۱ درصد دیگر را آلودگی اتباع پاکستانی که از خارج برگشته بودند، تشکیل می‌دهد. 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه