ارسال به دیگران پرینت

نرخ مصوب اقلام یارانه‌ای ماه مبارک رمضان در تهران اعلام شد

رییس اتاق اصناف تهران گفت: نرخ مصوب اقلام یارانه‌ای ماه مبارک رمضان در تهران به اصناف ابلاغ شده است. وی ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار قیمت، هر کیلو گوشت قرمز وارداتی٤٢ هزار، هر کیلو گوشت مرغ ١٢ هزار و هر کیلو خرمای درجه یک ٢٤ هزار تومان مصوب شد و هر کیلو برنج هندی ١١٢١، هشت هزار، هر کیلو زولبیا و بامیه ٢٤ هزار و هر کیلو شکر پنج هزارو ٩٠٠ تومان در نظر گرفته شده است.


نرخ مصوب اقلام یارانه‌ای ماه مبارک رمضان در تهران اعلام شد

قاسم نوده فراهانی افزود: هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان نرخ اقلام پرمصرف یارانه‌ای به اصناف و مردم اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار قیمت، هر کیلو گوشت قرمز وارداتی٤٢ هزار، هر کیلو گوشت مرغ ١٢ هزار و هر کیلو خرمای درجه یک ٢٤ هزار تومان مصوب شد.

فراهانی تصریح کرد: هر کیلو برنج هندی ١١٢١ هشت هزار، هر کیلو زولبیا و بامیه ٢٤ هزار و هر کیلو شکر پنج هزارو ٩٠٠ تومان در نظر گرفته شده است.

رییس اتاق اصناف تهران گفت: هر کیلو آش شله قلمکار و حلیم نیز ۲۵ هزار و آش رشته ۲۰ هزار تومان باید به فروش برسد.

نوده فراهانی افزود: این محصولات باید در واحد‌های صنفی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا عرضه شود.

وی اضافه کرد: بازرسی و نظارت بر اصناف در خصوص رعایت بهداشت و کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان تشدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

نوده فراهانی گفت: ٤٥٠ هزار صنف در استان تهران و ٢٨٠ هزار صنف در شهر تهران وجود دارد.

پشتیبانی امور دام استان تهران سالانه ٥٠ هزار تن گوشت مرغ خریداری می‌کند

وی همچنین اظهار داشت: هر ساله سازمان پشتیبانی دام استان تهران برای حمایت از تولیدکنندگان در سه یا چهار مرحله ٤٠ تا ٥٠ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان خریداری می‌کند.

فراهانی ادامه داد: زمانی که قیمت گوشت مرغ کاهش می‌یابد مسئولان سازمان پشتیبانی دام استان برای جلوگیری از متضرر شدن تولیدکنندگان، مرغ را خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمبودی در زمینه گوشت مرغ وجود ندارد و افرادی که برای نذورات خود در ماه مبارک رمضان به میزان زیادی گوشت مرغ نیاز دارند به سازمان صمت مراجعه و حواله دریافت کنند.

به گفته وی، گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب ١٢ هزار و در برخی مغازه‌ها به دلیل افزایش این محصول ممکن است کمتر از این قیمت به فروش برسد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه