ارسال به دیگران پرینت

احتکار ماسک و ضدعفونی‌کننده در جگرکی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 33 هزار عدد ماسک از یک جگرکی در جنوب تهران خبر داد.

احتکار ماسک و ضدعفونی‌کننده در جگرکی

سرهنگ نادر مرادی  دراین‌باره گفت:

به دنبال کسب اطلاعاتی در خصوص قصد فردی برای دپوی یک محموله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در یک مغازه جگرکی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که گزارش مذکور صحیح است که در همین راستا هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی انجام شد.

وی ادامه داد:‌ ماموران در انجام تحقیقات خود با خبر شدند که فردی مقادیری ماسک و موادضدعفونی‌کننده را از یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد دارد تا با انتقال آن به مغازه جگرکی و احتکار این اقلام، آنها را در فرصتی مناسب به فروش برساند. 

مرادی با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت: روز گذشته ماموران در عملیاتی به این واحد صنفی مراجعه کرده و مشاهده کردند که یک کامیون مقابله آن ایستاده و بسته‌هایی از داخل آن به مغازه منتقل می‌شود که بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند بیش از 33هزار ماسک و بیش از 2000 لیتر محلول ضدعفونی کننده را کشف و ضبط کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کامیون مذکور توقیف و مغازه جگرکی نیز پلمب شد، گفت: همچنین سه نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام شده اقرار کردند که قصد داشتند ماسک‌ها و موادضدعفونی کننده را با قیمت بالا و در فرصتی مناسب در بازار عرضه کنند.

به گفته وی، متهمان دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده‌های تشکیل شده روانه دادسرا شدند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه