ارسال به دیگران پرینت

آمریکایی ها می گویند واکسن کرونا را دولت پنهان کرده است

در حالیکه آمار تلفات ناشی از بیماری کرونا در جهان از ۲۰۰ هزار تن فراتر رفته، اکنون سوال این است که آیا درمانی برای این بیماری مرگبار که موجب نگرانی مردم جهان شده وجود دارد یا خیر؟

آمریکایی ها می گویند واکسن کرونا را دولت پنهان کرده است

خبرگزاری اسپوتنیک، تحقیقات جدید انجام شده توسط صندوق دموکراسی و پروژه یو سی ال ای و روزنامه یو اس ای تو دی نشان داده که تقریبا یک سوم شهروندان آمریکایی معتقدند که دولت ترامپ واکسن کووید ۱۹ را دارد اما آن را در دسترس عموم قرار نداده است.

در این بررسی همچنین مشخص شد که ۴۴ درصد از ۶۳۰۰ آمریکایی مورد سوال قرار گرفته معتقدند که این ویروس در آزمایشگاه و توسط انسان ساخته شده است و این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی گفته است کووید ۱۹ منشا انسانی نداشته و از خفاش‌ها در چین است.

براساس تحقیقات انجام شده ۵۰ درصد مردم به آمار تلفات ارائه شده از سوی دولت اعتمادی ندارند. تا رور شنبه تعداد مرگ ومیرهای ناشی از کروناویروس در آمریکا از ۵۳۷۰۰ تن گذشت و تغداد مبتلایان ۹۳۸ هزار تن اعلام شده است.

حدود ۲۹ درصد از پاسخگویان گفته‌اند که دولت احتمالا و یا قطعا واکسن کرونا را دارد اما در دسترس مردم قرار نداده است. ۳۲ درصد هم گفته‌اند داروی این بیماری هست اما به بیماران داده نمی‌شود.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه