ارسال به دیگران پرینت

اجرای طرح تحویل دارو در محل سکونت در استان فارس

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که زمینه برای تحویل داروی بیماران مبتلا به امراض مزمن در محل سکونت آنان فراهم شده است.

اجرای طرح تحویل دارو در محل سکونت در استان فارس

امیری چهارشنبه 3 اردیبهشت گفت:

با توجه به شرایط شیوع کروناویروس و با هدف کاهش حداکثری تردد شهروندان، اقدامی در راستای تامین داروی مورد نیاز شهروندان مبتلا به بیماری‌های مزمن نظیر دیابت، اعصاب و روان و قلبی و عروقی و ... انجام شده است.

او گفت: در این راستا، طی تفاهمنامه‌ای که با اداره کل پست استان فارس منعقد شد، این امکان را فراهم کرده‌ایم که داروهای مورد نیاز این دسته از بیماران، به شکل ماهیانه تامین و در محل سکونت این افراد به آنان تحویل داده شود.

امیری با یادآوری اینکه یکی از گروه‌های پرخطر در ابتلا به کووید19، بیماران مبتلا به امراض مزمن تشکیل می‌دهند، گفت: در این طرح که تبسم نام گرفته، داروی بیماران مزمن مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی به شکل رایگان و به میزان مصرف یک ماه بیمار تامین و توزیع می‌شود.

او گفت: پزشک مرکز درمانی بر اساس اطلاعات بیماران مزمن با آنها تماس گرفته و پس از اطمینان از وضعیت بیماری و اینکه نیاز به معاینه حضوری ندارد دستور تجویز دارو را صادر می‌کند.

امیری خاطرنشان کرد: داروهای بیماران با درج میزان و نحوه مصرف و تصویر دستورات پزشک توسط پست به بیماران تحویل داده خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه هزینه توزیع آن 116 هزار و 400 ریال است که توسط پست از بیماران دریافت می‌شود، گفت: این امکان برای تمام شهرستان‌های استان فارس وجود دارد و این مبلغ در هیچ نقطه‌ای از فارس، بیشتر نخواهد شد.

امیری یادآور شد: چنانچه بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن تمایل به حضور در مراکزدرمانی و دریافت خدمات معاینه و دریافت دارو در محل این مراکز را داشته باشند، ارسال دارو برای آنان انجام نمی‌شود.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه