ارسال به دیگران پرینت

آمار نگران کننده کرونا در تهران

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: مصوباتی که صورت می‌گیرد ممکن است به اشتباه این پیام را به مردم مخابره کند که بیماری کنترل شده است؛ در حالیکه وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است.

آمار نگران کننده کرونا در تهران

دکتر علیرضا زالی در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد:

امروز در تهران مجموع مراجعات به بخش‌های بهداشتی و درمانی بالغ بر ۶ هزار و ۳۹۰ نفر بوده است که از این جمع ۳۱۲ نفر نیاز به بستری در بخش‌های عادی بیمارستانی پیدا کردند و ۸۱ نفر به دلیل بدحال بودن مستقیماً در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه این آمار‌ها نگران کننده است، افزود: این آمار در روز‌های گذشته با شیب ملایمی رو به افزایش بوده است و طبیعی است که با حضور متراکم در شهر و تردد‌های پرتراکم، این سناریو نگران کننده‌تر خواهد شد.

زالی با بیان اینکه مهمترین مسئله، تردد‌های غیرضروری است، خاطرنشان کرد: مصوباتی که صورت می‌گیرد ممکن است به اشتباه این پیام را به مردم مخابره کند که بیماری کنترل شده است؛ در حالیکه وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی، هرگونه بازگشت شتاب زده و عجولانه در حضور اجتماعی مردم و تردد‌های درون شهری می‌تواند باعث تشدید مراجعات بیمارستانی و افزایش موارد مرگ و میر شود.

منبع : تابناک
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سلامتی ارسالی در

      خوب وقتی مردم اینجوری همه جا در رفت وآمد هستن بعضی ها هم اصلامراعات نمیکنن شما جلوشونو بگیرین

    • علی اصغر ایرانپرست ارسالی در

      من دیروز برای کاری به خیابان شهید بهشتی خیابان صابونچی فرعی ششم دفتر پیش خانه دولت مربوط به بورس رفتم در را که باز کردم از تعجب شاخ در آوردم بیش از شصت نفرتوی یک اطاق ۲۵متری

    • رضا ارسالی در

      بالاخره همه میخوان برن سرکار و دولت هم که گوشش به این حرفها بدهکار نیست!!!؟؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه