ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خبر داد:

۱۷۸۳ مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۹۲ مورد ابتلای جدید به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شده تا شمار مبتلایان به ۱۷۸۳ مورد در استان برسد.


۱۷۸۳ مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان

علی احسان پور بعدازظهر سه‌شنبه بر رعایت «فاصله‌گذاری هوشمند» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» در استان خوزستان تأکید کرد و افزود:

در حالی که روند ابتلاء در کشور سیر نزولی دارد، نباید روند صعودی در استان داشته باشیم و از مردم خواهش می‌شود بیش‌ازپیش نکات بهداشتی را رعایت کنند و توصیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را انجام دهند.

وی در رابطه با تازه‌ترین آمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان خوزستان، اظهار کرد: طبق تشخیص‌های قطعی انجام شده طی شبانه‌روز گذشته، ۹۲ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اضافه کرد: این ۹۲ مورد جدید به تفکیک؛ اهواز ۴۲ مورد، باغملک ۱۶ مورد، دشت آزادگان ۶ مورد، شهرستان‌های شوشتر و هویزه هر کدام ۴ مورد، شهرستان‌های باوی، آبادان و خرمشهر هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های هفتکل، حمیدیه و دزفول هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، رامشیر، شوش، بهبهان و شادگان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور تصریح کرد: با احتساب موارد جدید مذکور، تاکنون شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان به یک هزار و ۷۸۳ مورد رسیده است.

وی از فوت ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته استان خوزستان خبر داد و گفت: با احتساب موارد یاد شده، مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان خوزستان به ۱۶۹ نفر افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: در حال حاضر ۲۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان خوزستان تحت درمان هستند و تاکنون یک هزار و ۳۸۳ نفر پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه