ارسال به دیگران پرینت

فرماندار نیویورک: سیر نزولی ابتلا به کرونا آغاز شده است

| فرماندار نیویورک اشاره کرد، مقامات محلی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا را در این ایالت ثبت کرده‌اند. وی گفت: تمام شاخص‌ها می‌گویند ابتلا سیر نزولی را آغاز کرده و رو به کاهش است، اما هنوز وقت استراحت نشده است.


فرماندار نیویورک: سیر نزولی ابتلا به کرونا آغاز شده است

به گزارش اسپوتنیک، اندرو کومو، فرماندار نیویورک در کنفرانسی خبری اشاره کرد، ۵۰۷ مورد جدید مرگ و میر در میان مبتلایان کرونا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است، تمام شاخص‌ها می‌گویند ابتلا سیر نزولی را آغاز کرده و رو به کاهش است، اما هنوز وقت استراحت نشده است.

وی ابراز عقیده کرد: نیویورک اوج ابتلا را پشت سر گذاشت و اکنون در مسیر دیگری از قله پایین می‌رویم، ادامه این روند مثبت به کار‌ها و تلاش ما بستگی دارد، هر آنچه انجام می‌دهیم تحولی را رقم می‌زند.

کومو تاکید کرد، نیویورک بر کمپین تست‌های کرونا در سطح ایالت ظرف روز‌های آینده خواهد افزود و برای اولین بار نسبتی از ساکنان مبتلا را مورد آزمایش قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد، میزان ابتلا‌ها به طوریکه هر ۱۰ تن به حدود ۹ تن دیگر فقط انتقال می‌دهند ما را کند کرد و این یعنی شیوع بیماری به جای افزایش سیر نزولی را در پیش گرفته، اما همچنان فاصله اندکی با اشتباه داریم و بیش از آنکه بتوانیم اقتصاد را در امنیت بگشاییم نیاز داریم میانگین بیماری را کاهش دهیم.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه