ارسال به دیگران پرینت

پژو ۴۰۵ از شبکه تولید خارج شد

مدیر عامل ایران خودرو گفت: پژو ۴۰۵ از شبکه تولید ایران خودرو خارج شده و براساس مصوبه‌ای که داریم این خودرو را پیش فروش نمی‌کنیم.

پژو ۴۰۵ از شبکه تولید خارج شد

مدیر عامل ایران خودرو گفت: پژو ۴۰۵ از شبکه تولید ایران خودرو خارج شده و براساس مصوبه‌ای که داریم این خودرو را پیش فروش نمی‌کنیم.

فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم اهداء ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی به ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: اگر هم تولیدی از پژو ۴۰۵ انجام شود برای عمل به تعهدات قبلی است تا بتوانیم تعهدات مانده را تحویل دهیم.

وی اضافه کرد: البته به جای پژو ۴۰۵ محصولات دیگری را پیش بینی کرده ایم که به مرور به شبکه تولید اضافه و به مشتریان تحویل خواهد شد.

پژو ۴۰۵ از شبکه تولید خارج شد

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره عمل به تعهدات این خودرو ساز در قبال خودرو‌های ثبت نامی گفت: با اقدامات خوبی که در این گروه انجام شده و با تأمین خوبی که با شبکه قطعه سازی کشور آغاز کرده و همچنین تغییری که اسفند سال گذشته در خطوط تولید داشتیم در خرداد ماه امسال معوقات را به صفر خواهیم رساند و برای خودرو‌های بعدی بنا داریم که تعهدات به روز انجام دهیم.

آقای مقیمی درباره ثبت نام برای پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال جدید افزود: ما برای ثبت نام جدید آمادگی لازم را داریم و اگر مجوز‌های لازم صادر شود ثبت نام‌ها را انجام خواهیم داد.

مقیمی در پاسخ به این پرسش که آیا اعمال محدودیت‌های مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در خط تولید آیا در روند تولید ایران خودرو موثر بوده یا خیر گفت: اگرچه محدودیت‌های زیادی را در جهت حفظ سلامت کارکنان وضع کردیم و حتی خطوط تولید نیز به طور مرتب ضد عفونی و فاصله معقول اجتماعی نیز اعمال می‌شود، اما این امور در روند تولید اخلالی ایجاد نکرده و ما از تولید روزانه ۲ هزار دستگاه خودرو در مجموعه ایران خودرو عبور کردیم و دیروز توانستیم به تولید ۲۳۰۰ دستگاه برسیم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تجاری سازی شده است.

وی افزود: از این پس برای خودرو ۴۰۵ سفارش تولید داده نمی‌شود و اگر تولیدی صورت می‌گیرد برای عمل به تعهدات گذشته است بنابراین با شروع ثبت نام‌ها نیز برای خودرو پژو ۴۰۵ ثبت نامی صورت نخواهد گرفت البته خودرو‌های جایگزین خودرو تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع : برترین ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه