ارسال به دیگران پرینت

ستاره فیلم «جوکر» از اعتیاد به مواد مخدر و الکل و چگونگی ترک آن‌ها سخن می گوید

واکین فینیکس ستاره سرشناس فیلم‌هایی مثل جوکر که به خاطر بازی در این فیلم اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۰۹ را نیز از آن خود کرد برای نخستین بار از اعتیاد خود به مواد مخدر و الکل سخن گفت.


ستاره فیلم «جوکر» از اعتیاد به مواد مخدر و الکل و چگونگی ترک آن‌ها سخن می گوید

واکین فینیکس ستاره سرشناس فیلم‌هایی مثل جوکر که به خاطر بازی در این فیلم اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۹ را نیز از آن خود کرد برای نخستین بار از اعتیاد خود به مواد مخدر و الکل سخن گفت.

این بازیکر ۴۵ ساله در گفتگو با نشریه جی کیو گفت که حدود ۱۳ سال پیش و در جریان فیلمبرداری فیلم «راه رفتن روی خط»، او به شدت به مصرف مواد مخدر و الکل وابستگی پیدا کرده بود. در این فیلم، فینیکس در نقش خواننده افسانه ای، جانی کش بازی می‌کند.

ستاره فیلم «جوکر» از اعتیاد به مواد مخدر و الکل و چگونگی ترک این مواد سخن گفت:

فینیکس در این خصوص می‌گوید: «من به روشی که می‌خواستم با جهان یا خودم درگیر نبودم. من احمق بودم، بی هدف می‌چرخیدم، الکل می‌خوردم و در محافل مختلف و نامناسب حضور داشتم.» فینیکس در خصوص زمانی که متوجه سوء مصرف مواد مخدر خود شد گفت: «یک شب که با ماشین خود در یک جاده جانبی در لس آنجلس حرکت می‌کردم، مردی را دیدم که یک سیگار حاوی حشیش را در مجاورت وسیله نقلیه‌ای که بنزین از آن نشت می‌کرد روشن می‌کرد. پس از این حادثه، فهمیدم که اعتیاد تا چه حد تخریبگر مغز و خطرناک است.»

فینیکس می‌گوید اکنون و پس از ترک مواد مخدر گاهی الکل می‌نوشد، اما هر نوع سیگار و مواد مخدر را کاملا ترک کرده است. فینیکس گیاهخوار نیز شده است.

 
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه