ارسال به دیگران پرینت

نامه سرگشاده به وزیر بهداشت: از "بازرسان بهداشت" هم قدردانی کنید

«چرا دستور نمی دهید روابط عمومی وزارتخانه نسبت به تهیه و ساخت کلیپ جهت تقدیر از این زحمات اقدام کند؟ چرا در سخنان و مواضع تان نامی از این افراد تلاشگر در حوزه بهداشت اصلا خبری نیست؟

نامه سرگشاده به وزیر بهداشت: از "بازرسان بهداشت" هم قدردانی کنید

چند تن از فعالان بخش بهداشت در نامه سرگشاده‌ای به وزیر بهداشت خواهان توجه متناسب به بخش بهداشت در کنار بخش درمان در بحران کرونا شدند.

 در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار این رسانه قرار گرفت نویسندگان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در بخش درمان از غفلت در برنامه های تبلیغاتی و قدردانی از کارکنان بخش بهداشت گله کردند.

در بخشی از این نامه  با اشاره به وظایف "بازرسان بهداشت حرفه ای" در تایید وسایل حفاظت فردی ویژه پرسنل درمان، بازدید و نظارت و بازرسی از مکان های عمومی تولیدی و درمانی، ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا، نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز توزیع موادغذایی، گندزدایی اماکن شهری و روستایی، نظارت بر آرامستان‌ها و ضدعفونی اجساد فوت شده از کرونا، غربالگری و بسیاری از امور نظارتی دیگر آمده است: "با این همه چرا بخش بهداشت دیده نمیشود و از اقدامات آنها در کنار بخش درمان اطلاع رسانی و تقدیر به عمل نمی آید".

این نامه می افزاید: «چرا دستور نمی دهید روابط عمومی وزارتخانه نسبت به تهیه و ساخت کلیپ جهت تقدیر از این زحمات اقدام کند؟  چرا در سخنان و مواضع تان نامی از این افراد تلاشگر در حوزه بهداشت اصلا خبری نیست؟ چرا از انان تقدیری ولو شفاهی دیده نمی‌شود؟ چرا در بخش های خبری و ... فقط گزارشات بخش درمان و تلاش های ارزشمند کادر درمان دیده میشود؟»

بنا به این گزارش نویسندگان در پایان نامه سرگشاده اظهار امیدواری کردند که «جوابی قانع کننده برای ترمیم زخم های نشسته بر دل این شاغلین داشته باشید و جبران مافات نمایید».

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه