ارسال به دیگران پرینت

هیچ سایتی برای ثبت‌نام تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی کرونا وجود ندارد

سرپرست اداره تعاون استان قزوین با بیان اینکه هیچ سایتی برای ثبت نام تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی کرونا وجود ندارد، از شهروندان خواست مراقب کلاهبرداری اینترنتی در این زمینه باشند.

هیچ سایتی برای ثبت‌نام تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی کرونا وجود ندارد

رضا گروسی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: هیچ سایتی برای ثبت نام تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی کرونا وجود ندارد و شهروندان باید مراقب کلاهبرداری اینترنتی در این زمینه باشند.

گروسی افزود: ثبت نام برای دریافت وام ۱۰ میلیون ریالی یارانه‌بگیران از طریق ارسال پیامک با سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوارها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این پیامک‌ها از امشب تا آخر هفته به شماره تلفن همراه سرپرستان خانوار که در سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده است، ارسال می‌شود و سرپرستان خانوار تا یکشنبه ۳۱ فرودین ماه ۹۹ برای ثبت نام مهلت دارند.ر

گروسی اضافه کرد: پیامک تسهیلات حمایتی کرونا به تمامی سرپرستان خانوار حتی اگر پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند، ارسال می‌شود و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: سرپرستان خانوار تا زمانی که پیامک دریافت نکرده‌اند نیاز به هیچ اقدامی ندارند و البته باید هوشیار باشند که فریب سودجویان و سایت‌های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام این تسهیلات را نخورند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ورود خسارت به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها، دولت برنامه‌های حمایتی و تسهیلاتی خاصی را متناسب با هر یک از این اقشار در نظر گرفته است که جزئیات آنها در آینده با شناسایی اقشار آسیب‌پذیر اعلام خواهد شد.

منبع : آخرین خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه