ارسال به دیگران پرینت

در مورد کریس رونالدو و دل پیرو حسرت می خورم

آدریانو گالیانی در مورد حسرت های بزرگش در دوران مدیرعاملی میلان صحبت کرد.

در مورد کریس رونالدو و دل پیرو حسرت می خورم

گالیانی 31 سال به همراه سیلویو برلوسکونی مدیریت روسونری را بر عهده داشته و میلان در بین سالهای 1986 تا 2017 این تیم پنج بار با این زوج فاتح لیگ قهرمانان شد. عدم توفیق در جذب الساندرو دل پیرو و کریستیانو رونالدو بزرگ ترین حسرت های گالیانی بوده است.

آدریانو گالیانی گفت: "میلان در بدو ورود ما با مشکلات مالی روبرو بود، اما شالوده خوبی داشت. ما بلافاصله رود گولیت و مارکو فان باستن را جذب کردیم و سال بعد نیز رایکارد رسید. ما پیش از این مدافعان خوبی داشتیم و قهرمان های بیشتری به ترکیب اضافه کردیم.

 

 

کاکا همیشه در قلب من مانده است. شوچنکو بازیکنی بزرگ بود، اما همین احساس در مورد رونالدینیو، ژرژ وه آ، بوبان، ساویسویچ و ... نیز وجود دارد.

اشتباهات دوران حضور در میلان؟ قرار بود کارلوس ته وز بیاید اما این اتفاق رخ نداد. ما پنج سال قبل از انتقال روبرتو باجو به میلان با او توافق کرده بودیم. ما قبل از انتقال دل پیرو به یوونتوس سعی کردیم او را جذب کنیم و او یکی از این دو بازیکنی است که من پشیمانم چرا آنها را جذب نکردم. پادووا به ما برای فروش دل پیرو پیشنهاد داد اما آنها 5 میلیون می خواستند که رقم زیادی برای یک بازیکن جوان بود و و ما قانع نشدیم.

در مورد کریستیانو رونالدو نیز همین اتفاق رخ داد. او 16 ساله بود و اسپورتینگ از ما چیزی در حدود 16 یا 17 میلیون درخواست کرد. ما همچنین برای مدت طولانی دنبال توتی بودیم، اما او هرگز نمی خواست رم را ترک کند."

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه