ارسال به دیگران پرینت

سارقان باطری های خودرو در پایتخت به دام افتادند

رئیس کلانتری 112 ابوسعید تهران بزرگ از دستگیری دو سارق باطری خودرو و یک مالخر اموال سرقتی خبر داد.

سارقان باطری های خودرو در پایتخت به دام افتادند

سرهنگ چنگیز ایدون گفت: در پی افزایش سرقت باطری خودرو در منطقه ابوسعید تیمی از ماموران عملیات کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و برای بررسی موضوع و به دست آوردن سرنخ هایی از سارقان به محل های سرقت حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل های سرقت شیوه و شگرد دزدان را مورد تحقیق قرار دادند و مشخص شد که سرقت ها توسط اعضاء باندی انجام شده است و در ادامه با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار 47 ساله شدند.

کلانتر محله ابوسعید ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی پاتوق سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی اولین متهم پرونده را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: متهم در تحقیقات انجام شده اقرار کرد با همکاری یکی از همدستانش باطری های خورو را سرقت کرده است.

سرهنگ ایدون با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم دوم پرونده شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر شد، گفت: هر دو متهم 47 و 48 ساله در کلانتری به 30 فقره سرقت باطری خودروهای سواری اعتراف و اظهار کردند که باتری های سرقتی را به پسر جوانی که یک مغازه باتری سازی در جنوب غرب پایتخت دارد فروخته اند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و با دستور قضائی دستگیری مالخر اموال سرقتی نیز در دستور کار قرار گرفت و ماموران عملیات کلانتری ابوسعید موفق شدند پس از مدتی مراقبت های ویژه از مغازه باطری سازی، مالخر اموال سرقتی را دستگیر کنند ؛ در بازرسی از مغازه وی 18 باطری سرقتی کشف کنند.

رئیس کلانتری ابوسعید گفت: مالخر این باند سرقت در اعترافاتش عنوان کرد، باطری های نسبتا نو را به عنوان باطری نو به فروش می رسانده است و مابقی را با قیمت های ارزان تری به مشتریان فروخته است.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ ایدون در پایان با اشاره به اینکه تمامی30 مال باخته شناسایی شده اند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده اند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه