ارسال به دیگران پرینت

هیچ بیماری در آتش سوزی بیمارستان رازی اهواز آسیب ندید

آتش سوزی بیمارستان رازی هیچ تلفات جانی نداشت و به بخش‌های بستری بیماران کرونایی هم هیچ آسیبی وارد نکرد


هیچ بیماری در آتش سوزی بیمارستان رازی اهواز آسیب ندید

کاملی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام این خبر گفت: «آتش سوزی بیمارستان رازی در همان دقایق اولیه مهار و حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مانع از سرایت آتش به قسمت های دیگر این بیمارستان شد.»

به گفته او درحال حاضر بیمارستان رازی شرایط عادی دارد و ارایه خدمات به بیماران و مراجعان است در حال انجام است. او همچنین با رد برخی شایعات منتشر شده در خصوص جا به جایی بیماران بستری مبتلا به کرونا در این بیمارستان گفت:

«هیچ بیماری از این بیمارستان منتقل نشده، آتش سوزی هم‌ در قسمتی آغاز شد که هیچ بیماری در آنجا نبود. کلیه بیماران بستری در بیمارستان رازی اهواز، خانواده‌ها و همراهان این بیماران و کارکنان بیمارستان و آحاد مردم نگران نباشند، بیمارستان رازی در امنیت کامل است.»

ساعت ۶:۳۰ صبح امروز به دنبال وقوع حریق در بیمارستان رازی اهواز ماموران سه ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز ۱۰ خودروی اطفا حریق با بیش ۲۵ مامور تنها چند دقیقه پس از دریافت گزارش آتش سوزی در محل حاضر شدند و خیلی زود توانستند آتش را مهار و درنهایت هم آن را خاموش کنند. به گفته او این حریق در بخش دیالیز این بیمارستان رخ داد که علت آن هنوز به درستی مشخص نیست و از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

منبع : شهروند
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه