ارسال به دیگران پرینت

محمد پنجعلی

بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و در اروپا هم موفق می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند علیرغم داشتن فراز و نشیب بهترین دروازه بان آسیا است و می تواند در اروپا نیز موفق شود.

بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و در اروپا هم موفق می‌شود

محمد پنجعلی پیشکسوت ملی‌پوش و فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس پیرامون پیشتازی علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن آسیا در جام جهانی گذشته  گفت:

به نظر من بیرانوند واقعاً بهترین دروازه بان ایران و آسیا است. البته قبول دارم که او در این یک سال گذشته فراز و نشیبی داشته  اما واقعیت این است که او با درخشش زیادی که در جام جهانی روسیه داشت نشان داد یکی از بهترین دروازه بان های جهان و بهترین دروازه بان قاره کهن است.

وی در ادامه افزود:  با پشتکاری که در بیرانوند سراغ دارم مطمئن هستم، او می‌تواند بعد از حضور در اروپا نیز درخشش داشته باشد و در بهترین باشگاه های جهان بازی کند.

مدافع سابق تیم ملی در ادامه با اشاره به برگزاری یا تعویق مسابقات لیگ خاطرنشان کرد:

من فکر می کنم فیفا و ای اف سی باید یک دستورالعمل جامع و کاملی درباره برگزاری مسابقات لیگ بدهد و ما نیز باید تابع تصمیمات مراجع بالاتر فوتبالی در این زمینه باشیم به هر حال تمام دنیا درگیر این ویروس منحوس است و آنها نیز شرایطی بدتر از ما دارند اما بسیاری از مراجع بین المللی فوتبال بر اتمام مسابقات تاکید دارند.

پنجعلی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به صدر نشینی پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس بالاترین شانس را برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. من وقتی بازیکنان صحبت کردم آنها انگیزه بسیار زیادی برای بازی کردن و برد در ادامه مسابقات  دارند و می خواهند با اختلاف بیشتر از 10 متیاز قهرمان شوند.

به هرحال همه باید کمک کنیم تا به امید خدا اول از شر ویروس کرونا خلاص شویم و بعد درباره برگزاری لیگ تصمیم گیری شود.

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه