ارسال به دیگران پرینت

برای اولین بار و بر اساس آزمون طرح شناسایی مدیران آینده:

۴ انتصاب جدید در سازمان تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای عادل دهدشتی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، رضا معینی را به عنوان مدیرکل وصول حق بیمه، روزبه کردونی را به عنوان رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و دکتر محمدمهدی سپهری را به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب کرد.

۴ انتصاب جدید در سازمان تأمین اجتماعی

در احکام صادر شده برای انتصاب معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرکل وصول حق بیمه و رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی (عادل دهدشتی) / مدیرکل وصول حق بیمه(رضا معینی) / رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی (روزبه کردونی) منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

لازم به ذکر است عادل دهدشتی پیش از این مسئولیت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و رضا معینی مسئولیت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی را بر عهده داشته‌اند.

دکتر روزبه کردونی نیز دارای مدرک کارشناس ارشد برنامه ریزی رفاه اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی ، کارشناسی ارشد سیاست گذاری عمومی از دانشگاه یو ام‌ مالزی است.

وی دکترای خود را با تمرکز  بر موضوع “پذیرش اجتماعی  انرژی های نو“ از دانشگاه یوام مالزی اخذ کرده است. از وی بیش از بیست مقاله علمی پژوهشی در فصلنامه‌های داخلی و ژورنال‌های خارجی منتشر شده است و دارای شاخص اچ‌ ( h index) 6 است . لازم بذکر است  وی اخیرا به عنوان دستیار ارتباط اجتماعی و حقوق شهروندی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز منصوب شده است . گفتنی است روزبه کردونی از اسفندماه گذشته عضو هیات امنای موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی نیز بوده است.

همچنین در حکم صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای انتصاب دکتر محمدمهدی سپهری به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین آمده است:

با استناد به مصوبه هیأت مدیره محترم سازمان تأمین اجتماعی بدین وسیله به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب می‌شوید، تا با استعانت از ذات اقدس الهی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت انجام خدمات شایسته با هماهنگی سایر اعضای محترم هیأت مدیره در راستای تحقق اهداف سازمان تأمین اجتماعی اهتمام ورزید. توفیقات روز افزون جنابعالی در ایفای مسئولیت خطیر صیانت و ارتقاء سرمایه شرکای اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است، استاد دانشگاه تربیت مدرس و سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین از سوابق دکتر سپهری است.

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه