ارسال به دیگران پرینت

شهرداری: سرعت اینترنت در قم ۴۰ برابر می شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از افزایش سرعت اینترنت در قم خبر داد و گفت: این استان در ارائه خدمات اینترنتی و افزایش پهنای باند در کشور پیشگام شده و سرعت اینترنت به ۴۰ برابر افزایش می‌یابد.

شهرداری: سرعت اینترنت در قم ۴۰ برابر می شود

از قم، محسن رنجبر عصر امروز در یک‌صد و سی و نهمین رسمی و علنی شورای شهر قم حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی را یکی از نیازهای زندگی امروز دانست و اظهار داشت: با توجه شرایط ایجادشده در کشور و گسترش ویروس کرونا این نیاز پیش از پیش در شهر قم احساس می‌شود.

 

وی از راه‌اندازی اپلیکیشن قم یار خبر داد و افزود: مردم می‌توانند اپلیکیشن قم یار را از بازار دانلود کرده و بسیاری از درخواست‌های خود را از طریق این اپلیکیشن به شهرداری ارسال کرده و این اپلیکیشن در حال ارتقاء خدمات قابل‌ارائه در این حوزه است.

 

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم پرداخت عوارض ساختمانی را یکی از امکانات اپلیکیشن قم یار اعلام کرد و گفت: این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید قابل‌اجرا بوده و مردم می‌توانند به‌راحتی از این امکان استفاده کنند.

وی از افزایش سرعت اینترنت در قم خبر داد و تصریح کرد: استان قم در ارائه خدمات اینترنتی و افزایش پهنای باند در کشور پیشگام شده و سرعت اینترنت به 40 برابر و تا 80 گیگ افزایش می‌یابد.

رنجبر ادامه داد: با همکاری شهرداری قم و شرکت شاتل و نصب 1400 کابین در سطح شهر و افزایش فیبر نوری می‌توانیم بهترین خدمات اینترنتی را به شهروندان در قم ارائه داده و شهرداری قم در کشور موردتقدیر قرارگرفته است.

وی در پایان به موضوع قم هراسی پرداخت و خاطرنشان کرد: استان قم اعلام کننده گسترش ویروس کرونا در کشور بوده نه منشأ گسترش این ویروس و باید نسبت به رفع این اتهام اقدامات لازم انجام شود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      گفتن حرف مفت آزاده
      از روزی که چهار برابر شدن سرعت اعلام شده عملا اینترنت مختل شده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه