ارسال به دیگران پرینت

حتی اگر رستوران‌ها باز باشند باز هم مشتری ندارند

رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه اظهار کرد: حتی اگر این رستوران‌ها و غذاکده‌ها در این ایام باز هم باشند، مشتری ندارند و فروش آن‌ها صفر است.

حتی اگر رستوران‌ها باز باشند باز هم مشتری ندارند

حسین محمدی، رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و آش،  درباره ساعات کار و پروتکل  در نطر گرفته شده برای برخی مشاغل از جمله رستوران‌ها اظهار کرد:

فعالیت این صنف و باز بودن رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها هیچ تاثیری در فروش ندارد چراکه مردم به هیچ عنوان به رستوران‌‌ها و فست فودها مراجعه نکرده و حتی تمایلی به خرید غذا به صورت بیرون بر، ندارند.

او افزود: وضعیت این صنف و سایر اصناف همگن و مشابه بسیار با سایر مشاغل متفاوت است به همین دلیل حتی اگر ساعت کاری هم برای این مشاغل در نظر گرفته شود و اجازه فعالیت داده شود بازهم فعالان این فروش ندارند و اکثرا به دلیل کرایه‌های بالای مغازه‌ها در مرز ورشکستگی قرار دارند اما جان و سلامتی مردم اهمیت بیشتری دارد.

محمدی تاکید کرد: قوانین مربوط به ساعات تعطیلی و غیر تعطیلی اصناف مربوط به پس از بیستم فروردین بوده و هنوز هیچ قانون و دستورالعملی ابلاغ نشده‌است.

او درباره تمهیداتی که دولت برای این نوع مشاغل و اصناف در نظر گرفته است، گفت: در مباحثی مثل پرداخت مالیات و پرداخت قبوض حامل‌های انرژی معافیت‌هایی از سوی دولت در نظر گرفته و وزارت صمت و اتاق اصناف نیز در این زمینه‌ها وعده‌هایی داده‌اند که امیدواریم به زودی، اجرایی شود.

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه