ارسال به دیگران پرینت

فصل جدید سریال طنز تلویزیون با بازی رضا شفیعی‌جم و ویدا جوان

تهیه کننده سریال نوروزی «میانبر» گفت: ویدا جوان و رضا شفیعی جم نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و از سویی سیاوش چراغی پور، کمند امیرسلیمانی و مرضیه صدرایی دیگر در این سریال بازی نمی کنند.

فصل جدید سریال طنز تلویزیون با بازی رضا شفیعی‌جم و ویدا جوان

محمد صالحیان تهیه کننده سریال نوروزی «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی گفت: تصویربرداریی فصل دو این سریال قبل از نوروز آغاز شده است و این روزها نیز مشغول تصویربرداری و پخش سریال هستیم.

وی ادامه داد: به تازگی ویدا جوان و رضا شفیعی جم نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و از سویی سیاوش چراغی پور، کمند امیرسلیمانی و مرضیه صدرایی دیگر در این سریال بازی نمی کنند.

این تهیه کننده درباره چرایی عدم حضور این سه بازیگر در ادامه «میانبر» نیز گفت: به هر حال شرایط جامعه و شیوع بیماری کرونا به گونه ای است که هر فردی بنا به صلاح خود و خانواده اش تصمیم می گیرد و این عزیزان نیز به خاطر حفظ سلامت خانواده هایشان از حضور در این سریال استعفا دادند.

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمی خانی، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند که تعدادی از آنها در ژانر کمدی کارهای شاخصی را تا به حال در تلویزیون بازی کرده‌اند. همچنین تمامی بازیگران مرد این سریال هر از گاهی با هماهنگی قبلی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلاتی که در ساختمان رخ می‌دهند می‌پردازند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۳، بازپخش آن ساعت ۲:۳۰بامداد و ۱۰:۳۰ صبح از شبکه پنج، ساعت ۲۰ شبکه البرز و ساعت ۲۱ از شبکه شما بروی آنتن می رود.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه